حفظ محیط زیست با کاشت هزاران نهال حرا در خور‌های بندر ماهشهر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 10:08 ق.ظ
حفظ محیط زیست با کاشت هزاران نهال حرا در خور‌های بندر ماهشهر با هدف صیانت از محیط زیست عملیات کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال حرا در خور‌های شهرستان بندر ماهشهر آغاز شده است.

با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی، مدیران سازمان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و مسئولان شهرستان در شرکت گاز بیدبلند خلیج فارس ، آیین کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال حرا با هدف حفظ و ارتقا کیفیت محیط زیست دریایی شهرستان بندر ماهشهر  برگزار شد.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این مراسم گفت: صیانت از محیط زیست وظیفه‌ای حاکمیتی و شرعی است که به این منظور ۲۰۰ هزار اصله نهال حرا در خور‌های اطراف شهرستان بندر ماهشهر با سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومان از سوی شرکت‌های پتروشیمی کاشته می شود.

پیام برزگرافزود: اقدامات کنترلی خوبی در خصوص صیانت از محیط زیست توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی در بحث پساب شرکت‌ها داشته‌ایم.

برزگر با این اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰ تا ۴۵ هزار مترمکعب تصفیه آب در منطقه انجام می‌شود، گفت: با ارتقا و توسعه این میزان به ۹۰ هزار مترمکعب خواهد رسید.

وی بیان کرد: تصفیه خانه پساب پتروشیمی بندر امام خمینی ره اقدام مبارکی بود که به بهره‌برداری رسید و با برنامه‌ریزی انجام شده این اقدام در فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای تصفیه فاضلاب شهری و استفاده در صنعت بکارگیری خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار