کاشت ۷۵۰۰ اصله نهال کهور توسط شرکت آب غدیر خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 اسفند 1401 | 09:55 ق.ظ
کاشت ۷۵۰۰ اصله نهال کهور توسط شرکت آب غدیر خوزستان مدیرعامل شرکت آب غدیر خوزستان گفت: شرکت آب غدیر خوزستان در کنار وظیفه اصلی تامین آب آشامیدنی به امور عام المنفعه از جمله درختکاری توجه ویژه دارد.

داوود حری مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان در حاشیه ی مراسم روز درختکاری که با حضور پرسنل این شرکت برگزار گردید گفت : همزمان با اعیاد شعبانیه و با هدف حفظ جاده دسترسی خطوط انتقال طرح بزرگ آبرسانی غدیر، درقالب یک تفاهم نامه با اداره منابع طبیعیی دشت آزادگان ، در دو هفته اول اسفند۱۴۰۱ ، بیش از شش هزار اصله نهال کهور کاشته شده است .

 حری افزود: با توجه به قرار گرفتن بخشی از خطوط انتقال غدیر در شنزار منطقه دشت آزادگان و نیز پیشروی خاک بر روی جاده دسترسی ، پس از بررسی و تحقیق، بهترین راه برای مهار پیشروی خاک بر روی خطوط انتقال و جاده دسترسی ، کاشت نهال کهور در مسیر وزش باد انتخاب گردید.

وی با اشاره به ضرورت دسترسی دائمی به خطوط انتقال و انجام تعمیرات و سرویسهای لازم در خطوط تحت پوشش ، انچام این اقدام را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و گفت : علاوه  بر تامین هدف اصلی این اقدام یعنی جلوگیری از حرکت خاک ، اهداف دیگری نیز همچون حفظ منابع جنگلی دست کاشت ،کنترل گرد و غبار و تولید اکسیژن نیز محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب غدیر خوزستان توسعه فضای سبز را بسیار مهم دانست و گفت: شرکت آب غدیر خوزستان در کنار وظیفه اصلی تامین آب آشامیدنی به امور عام المنفعه از جمله درختکاری توجه ویژه دارد.

به گفته حری در هفته منابع طبیعی امسال نیز ۲۰۰ اصله نهال برهان گلی ، لیمو، نارنج، کنار و ۲۴ نفر نهال نخل در تاسیسات تابعه ی این شرکت کاشته شده است .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار