جذب بیش از هزار تن قیر رایگان برای بازآفرینی شهری خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 اسفند 1401 | 09:35 ق.ظ
جذب بیش از هزار تن قیر رایگان برای بازآفرینی شهری خوزستان برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری خوزستان در محلات هدف یک هزار و ۲۸۰ تن قیر رایگان جذب و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.
 

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ، با اشاره به جذب سهمیه قیر رایگان برای بحث بازآفرینی شهری در خوزستان اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری استان در محلات هدف یک هزار و ۲۸۰ تن قیر رایگان جذب و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.

محمد جامع با بیان اینکه این مقدار قیر دارای ارزش ریالی بالایی است و کمک خوبی به اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری می‌کند، افزود: این میزان قیر در راستای بهسازی و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها به شهرداری‌های ۷ شهر استان اختصاص یافته و تحویل داده شده است.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: شهرستان اهواز با ۶۸۰ تن قیر بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است. همچنین شهرستان‌های شیبان با ۲۰۰ تن و هندیجان با ۱۲۵ تن قیر پس از اهواز به ترتیب بیشترین سهمیه دریافت قیر را به خود اختصاص داده‌اند.

جامع ادامه داد: سهمیه قیر بازآفرینی شهری خوزستان به شهر‌های اهواز، شیبان، هندیجان، حمیدیه، لالی، هفتکل و گتوند اختصاص یافته است.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان در محلات هدف بازآفرینی شهری استان مطابق با برنامه ششم توسعه کشور مصوب شد و این برنامه‌ها از سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار