بازدید بیش از ۵۰ هزار مهمان نوروزی از سد و نیروگاه شهید عباسپور

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 فروردین 1402 | 10:51 ق.ظ
بازدید بیش از ۵۰ هزار مهمان نوروزی از سد و نیروگاه شهید عباسپور سد و نیروگاه شهید عباسپور در ایام نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر مهمان نوروزی بود.

“فرزاد جونعلی وند” گفت: وجود بارش های مناسب و سرسبزی و نشاط دوچندان در طبیعت منطقه و همچنین ایجاد فضای ایمن و مناسب جهت مهمانان نوروزی، از تاریخ ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۲/۰۱/۱۴۰۲ تعداد ۵۱ هزار و ۱۹۲ نفر بازدید کننده از سد شهید عباسپور دیدن کردند.

وی افزود: شرایط آب هوایی بسیار مناسب شهرستان اندیکا و جاذبه های گردشگری سد شهید عباسپور از جمله مسیر کوهستانی سد، طبعیت بکر، جزیره تفریحی و همجواری سد و نیروگاه شهید عباسپور در مسیر استانهای اصفهان و چهار محال و بختیاری و افزایش آگاهی هموطنان از نقش این سد و نیروگاه در پایداری شبکه برق و مهار سیلاب ها از عواملی است که در استقبال بازدیدکنندگان نقش داشته است.

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور تصریح کرد: به منظور استقبال از مهمانان نوروزی کارکنان واحدهای مختلف شرکت اعم از روابط عمومی، حراست، ایمنی و فوریت های پزشکی، عمران و پایداری، خدمات، گردشگری و … به صورت سازماندهی شده در قالب ستاد نوروزی فعالیت داشتند.

گفتنی است: سد و نیرگاه شهید عباسپور یکی از بزرگ ترین سدهای کشور با داشتن دو نیروگاه مجزا و تولید ۲۰۰۰ مگاوات برق در شمال استان خوزستان در شهرستان اندیکا واقع شده است. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار