تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور اجرائی مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفت‌خیزجنوب

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 فروردین 1402 | 08:22 ق.ظ
تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور اجرائی مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفت‌خیزجنوب آیین تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور اجرائی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد. در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب، مدیران و مشاوران ارشد سازمان در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد مهندس علیرضا دانشی ضمن آرزوی قبولی طاعات و بهره مندی از […]

آیین تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور اجرائی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب، مدیران و مشاوران ارشد سازمان در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد مهندس علیرضا دانشی ضمن آرزوی قبولی طاعات و بهره مندی از برکات ماه پرفیض رمضان و شبهای قدر، بر اهمیت برنامه محور بودن و هدف‌گذاری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.
مهندس دانشی با تقدیر از تلاش‌های قباد ناصری در دوره مسئولیت خود، بهزاد صالح بیگی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور پیگیری و اجرائی مسئولیت‌های اجتماعی منصوب کرد.
وی به تمرکز هزینه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی در تاسیسات زیرساختی و عام المنفعه منطقه و اجتناب از پول پاشی در موارد قابل اغماض، توصیه نمود.
در ادامه این نشست بهزاد صالح بیگی مشاور جدید مدیرعامل مناطق نفت‌خیزجنوب در امور پیگیری و اجرائی مسئولیت های اجتماعی نیز پس از آرزوی قبولی عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان، از نگاه مثبت مدیرعامل در سپردن این مسئولیت تقدیر به عمل آورد.
صالح بیگی ضمن پاس‌داشت خدمات مهندس ناصری در دوره مسئولیت خود، ناظر به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: ضرورت دارد اقدامات خود را در حوزه مسئولیت های اجتماعی چنان تدوین نماییم که منجر به رونق تولید ملی و کنترل تورم گردد. لذا تلاش داریم با مطالعه، پایش مشکلات بنیادین منطقه، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از  رهنمودهای مدیرعامل، از صرف هزینه بی ضابطه امتناع نموده و عام‌المنفعه بودن مسئولیت‌های اجتماعی را مطمح نظر قرار دهیم.
وی با اشاره به مظلومیت این حوزه در نماد و نمود اقدامات صورت پذیرفته، از مسئولین روابط عمومی مناطق نفت‌خیزجنوب بویژه مجموعه رسانه، خواست با پوشش گسترده خبری تلاش‌های سازمان در مسئولیت‌های اجتماعی و اطلاع رسانی میان عموم مخاطبان در مسیر امر خطیر جهاد تبیین گام بردارند.
در پایان از مجموعه مهندسی ساختار و بهره‌وری و مدیریت منابع انسانی خواست در صورت موافقت مدیرعامل، نسبت به تعریف و تدوین ساختار سازمانی جهت این حوزه مبادرت ورزیده و بدینوسیله آثار مبارک ماندگاری برای مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب برجای گذارند.  

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار