تولید بیش از ۷ میلیون تن محصولات صنعتی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 08:49 ق.ظ
تولید بیش از ۷ میلیون تن محصولات صنعتی در خوزستان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان: پارسال ۷ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۰۴ تن انواع محصولات صنعتی و خوراکی در استان تولید شده است.

حمیدرضا فلاح روند تولید محصولات مهم صنعتی در خوزستان در سال ۱۴۰۱ را قابل قبول توصیف کرد و گفت: در این مدت ۷ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۰۴ تن انواع محصولات صنعتی و خوراکی در استان تولید شده است.

وی میزان تولید در بخش صنعت فولاد را ۴ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۸۲ تن و میزان تولید سیمان را ۴ میلیون و ۸۹۲ هزار تن سیمان اعلام کرد و افزود: بخش صنعتی مهم دیگر کاغذ است که پارسال شاهد تولید ۵۷ هزار و ۳۱۲ تن این محصول مهم بودیم.

آقای فلاح با بیان اینکه در حوزه محصولات فولادی نیز ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۵۸۰ تن کالا در خوزستان تولید شده است، ادامه داد: همچنین تولید ۹۷ هزار و ۲۰۰ تن روغن خوراکی و ۲۹ هزار و ۱۲۶ تن الکل نیز در سال ۱۴۰۱ در استان به ثبت رسید.

این مقام مسئول تولید ۱۶۰ هزار و ۶۷۱ مترمکعب نئوپان و ۷۵ هزار و ۱۱۲ تن کربن صنعتی را از دیگر محصولات صنعتی تولید شده در سال ۱۴۰۱ در خوزستان برشمرد و اضافه کرد: خوزستان یک استان مهم صنعتی و راهبردی برای کشور است که همه تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شرایط بهتر برای واحد‌های تولیدی در جهت تولید هر چه بهتر و بیشتر و رونق اقتصادی در استان است.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه رونق تولید در استان بر بهبود شرایط اقتصادی کشور تاثیر مثبت دارد، گفت: از دستگاه‌های مرتبط همچون بانک و استانداری درخواست داریم در این راه از صنایع استان حمایت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار