روزهایی شیرین‌تر از شکر در انتظار هفت‌تپه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 09:47 ق.ظ
روزهایی شیرین‌تر از شکر در انتظار هفت‌تپه همگرایی سه قوه در «اعتماد» به مدیریت توسعه نیشکر برای بازگرداندن رونق تولید به قدیمی‌ترین شرکت نیشکری گامِ دیگر رونق تولید در این واحد نیشکری بود.

کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه را می‌توان مصداق عینی مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید برشمرد که پس از واگذاری معیوب، با هزار و یک معضل پنجه نرم کرد اما با «پشتیبانی» سران قوا در یک تصمیم مشترک، در مهرماه ۱۴۰۰، به ریل تولید بازگشت و با رانده شدن «موانع» بر سر راه تولید، سلامی دوباره به تولید کرد.

همگرایی سه قوه در «اعتماد» به مدیریت توسعه نیشکر برای بازگرداندن رونق تولید به قدیمی‌ترین شرکت نیشکری گامِ دیگر رونق تولید در این واحد نیشکری بود؛ اعتمادی که فضای امید را در سایه تلاش و برنامه‌ریزی مدیران نیشکری، به این شرکت برگردانده و اکنون پس از ۱۸ ماه از واگذاری، روح تازه‌ در کالبد آن دمیده شده است.

 پرداخت مطالبات، بروز شدن حقوق‌ها، سرسبزی مزارع نیشکر در کنار خوشه‌های طلایی گندم و شکوفه‌های کلزا، شکسته شدن رکورد ۶۰ ساله با کشت پنج هزار هکتار نیشکر و اکنون، افزایش ۲ برابری تولید شکر، تنها بخشی از دستاوردهایی است که در این چند ماه رقم خورده و کام کارگران را شیرین کرده است.

با چنین روندی، روزهایی شیرین‌تر از شکر در انتظار هفت‌تپه است….


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار