حذف رنگ نارنجی از نقشه کرونایی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 | 11:37 ق.ظ
حذف رنگ نارنجی از نقشه کرونایی خوزستان تازه‌ترین نقشه رنگ‌بندی کرونایی خوزستان نشان می‌دهد که ۶ شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند و از وضعیت نارنجی خارج شده‌اند.

براساس اعلام رور یکشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرهای بهبهان، امیدیه، رامشیر، شادگان، هویزه و لالی در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت نارنجی و قرمز نیست.

بر اساس این گزارش شهرهای هندیجان، بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، آغاجاری، کارون، دزپارت، باغملک، رامهرمز، اهواز، حمیدیه، هفتکل، باوی، ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر، کرخه، دشت آزادگان، اندیکا، شوش، اندیکا، گتوند، دزفول و اندیمشک در وضعیت آبی قرار دارند.

هفته گذشته شهرهای بهبهان، امیدیه، رامشیر، شادگان، هویزه و حمیدیه در وضعیت زرد و لالی در وضعیت نارنجی قرار داشت.

مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: براساس آخرین به‌روزرسانی‌ها اکنون ۴۴۱ شهر در وضعیت آبی و زرد کرونایی قرار دارند.

 اکنون هیچ شهری در کشور با وضعیت قرمز وجود ندارد اما تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۱۱ به هفت شهر کاهش یافت و همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۴۶ به ۱۰۶ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۲۹۱ به ۳۳۵ شهر رسید.

ویروس کرونا از بهمن سال ۱۳۹۸ وارد کشور شد که از آن زمان تاکنون مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۰۴ نفر و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۰ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۶۲۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۳۳۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۶۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۵۸۷ دُز رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار