حضور ورزشکار اهوازی با «بِرَند» نیشکر در مسابقات فوتبال نمایشی

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 خرداد 1402 | 10:49 ق.ظ
حضور ورزشکار اهوازی با «بِرَند» نیشکر در مسابقات فوتبال نمایشی مسابقات سراسری «فوتبال نمایشی» امسال که هفته پایانی اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد، متفاوت از هر سال بود و یک خوزستانی با «بِرَند» نیشکر توانست با پشت سر گذاشتن رقبا، مقام چهارم را از آنِ خود کند.

در این مسابقات، ورزشکارانی از شهرهای مختلف پا به میدان رقابت گذاشتند و با حرکات نمایشی‌شان با توپ فوتبال، تسلّط خود را به رخ کشیدند و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را به وجد آوردند.

«رسول کربلاوی» ورزشکار اهوازی با حمایت شرکت توسعه نیشکر به این رقابت‌ها ورود کرد و با پیراهنی حکاکی شده به لوگوی نیشکر در سمت راست، نام خوزستان و این صنعت شیرین را پرآوازه کرد.

این ورزشکار ۲۲ ساله، زاده اهواز است و حمایت صنعت نیشکر از ورزشکاران خوزستانی را بازی دو سر بُردی می‌داند که از یک سو، سبب تقویت جایگاه ورزشکاران خوزستانی در سطح ملّی می‌شود و از سوی دیگر، موجب شناخت بیش از پیش مردم از این برند شیرین خواهد شد.

به گفته او، چنین حمایت‌هایی، می‌تواند تعاملی دوطرفه بین مردم و صنعت نیشکر ایجاد کند و این تعامل، بی‌شک ثمرات خوبی را به بار می‌آورد.

پیش از این هم، توسعه نیشکر از ورزشکاران این رشته پرهیجان حمایت کرده است. سجاد مطوری دیگر ورزشکار خوزستانی فوتبال نمایشی است که سال گذشته همزمان با جشنواره شکرستان، با حرکات نمایشی با توپ فوتبال، لحظه‌های شادی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورد.

شرکت توسعه نیشکر در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم به‌سزایی داشته و در کنار افتخارآفرینی تیم‌های ورزشی‌اش در عرصه استانی و ملّی، از ورزشکاران خوزستانی نیز حمایتی جدی داشته است.

این نوع حمایت‌ها، سبب شده نیشکر در سطح استان و کشور، در کنار شناخته شدن به عنوان قطب تولید شکر نیشکری، به بِرندی معتبر در عرصه ورزشی نیز تبدیل شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار