لزوم هم افزایی همه مراکز آموزشی خوزستان در نهضت مهارت آموزی

تاریخ انتشار: شنبه 13 خرداد 1402 | 10:27 ق.ظ
لزوم هم افزایی همه مراکز آموزشی خوزستان در نهضت مهارت آموزی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان: هم افزایی همه مراکز آموزشی خوزستان برای تغییر مسیر از آموزش نظری به سمت نهضت مهارت آموزی الزامی است.
محمد راضی جلالی در دیدار با شهرام ملایی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بر آموزش مهارت آموزی در سنین پایین تاکید کرد و گفت: رویکرد آموزش نظری باید به سمت مهارت آموزی تغییر کند.
 
وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش اساسی در اشتغال دارند و به همین دلیل در نهضت مهارت آموزی همه مراکز آموزشی استان و صنایع باید با فنی و حرفه‌ای هم افزایی کنند.
 
راضی جلالی بر نقش آفرینی همه دستگاه‌های اجرایی و مؤسسه‌های آموزش عالی در نهضت مهارت آموزی تاکید کرد و ادامه داد: برای مهارت آموزی از سنین پایین باید نیاز‌های آموزش مهارتی استان احصا شوند.
 
شهرام ملائی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به تدوین سند مهارت آموزی در قالب ۱۹ گروه هدف برای اولین بار در استان اشاره و اضافه کرد: همه امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و ظرفیت‌های خالی مراکز آموزشی احصا شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد نقش آفرینی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار باشیم.
 
وی افزود: رویکرد آموزش مهارتی در صنایع متفاوت با قبل تدوین شده و در نشست‌های تخصصی با صنایع و دستگاه‌های اجرایی سالی متفاوت در حوزه مهارتی خواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار