اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده در برخی از مناطق اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 خرداد 1402 | 09:04 ق.ظ
اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده در برخی از مناطق اهواز سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی برنامه ریزی شده ۲ ساعته در برخی از مناطق این کلانشهر خبر داد. علیرضا شکر خدایی، اظهار کرد: امروز در برخی از مناطق کلانشهر اهواز خاموشی برنامه ریزی شده اعمال شد و این خاموشی از قبل در سامانه “برق من” اطلاع رسانی شده بود. وی افزود: […]

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی برنامه ریزی شده ۲ ساعته در برخی از مناطق این کلانشهر خبر داد.

علیرضا شکر خدایی، اظهار کرد: امروز در برخی از مناطق کلانشهر اهواز خاموشی برنامه ریزی شده اعمال شد و این خاموشی از قبل در سامانه “برق من” اطلاع رسانی شده بود.

وی افزود: به منظور تقویت ولتاژ شبکه و استمرار خدمات رسانی مطلوب برق به شهروندان، امروز سه شنبه ۲۳ خردادماه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت اضطراری در برخی از مناطق اهواز خاموشی اعمال شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: خیابان های بنی هاشم، ناصرخسروی جنوبی، شیخ بها، کیان، خیابان الهادی کوی علوی ‌و خیابان منتهی به سازمان آب و برق خوزستان از جمله مناطقی هستند که امروز به صورت برنامه ریزی شده خاموشی داشتند.

شکر خدایی عنوان کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به نرم افزار “برق من” با درج شناسه قبض یا شماره بدنه کنتور برق خود، علاوه بر دریافت برنامه زمانبندی خاموشی احتمالی محل اقامت خود، ۴۰ خدمت صنعت برق را بصورت شبانه روزی  به راحتی دریافت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار