شهردار اهواز در جلسه شورای اداری عنوان کرد: همواره باید آمار و اطلاعات شفاف به مخاطب ارائه داد

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1402 | 08:22 ق.ظ
شهردار اهواز در جلسه شورای اداری عنوان کرد: همواره باید آمار و اطلاعات شفاف به مخاطب ارائه داد جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با هدف اطلاع رسانی سازمانی و راه اندازی شورای اطلاع رسانی توسط مدیران ارشد شهرداری و همچنین ارائه راهکار های اثربخش با حضور شهردار اهواز، رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، معاونین، مدیران مناطق و سازمان ها و مسئولین واحد ها در سالن جلسات شهرداری مرکز تشکیل شد. […]

جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با هدف اطلاع رسانی سازمانی و راه اندازی شورای اطلاع رسانی توسط مدیران ارشد شهرداری و همچنین ارائه راهکار های اثربخش با حضور شهردار اهواز، رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، معاونین، مدیران مناطق و سازمان ها و مسئولین واحد ها در سالن جلسات شهرداری مرکز تشکیل شد.

در این جلسه شهردار اهواز اظهار کرد: همواره باید آمار و اطلاعات شفاف و روشن به مخاطب ارائه داد و از تناقض و دوگانگی در امر اطلاع رسانی پرهیز نمود که این امر مستلزم آماده سازی و دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح از سوی سازمان ها و مناطق است.

شهردار اهواز به لزوم بهره مندی از ظرفیت مساجد در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: مساجد بعنوان پایگاه‌های اطلاع رسانی از دیرباز توانسته اند نقش چشمگیری داشته باشند و بهتر است از ظرفیت آنها در این زمینه استفاده کرد.
وی افزود: در انتشار اخبار باید از بزرگنمایی هر نوع خبری امتناع کرد.

در ادامه محمد حسین ملایی زمانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع بیان کرد: موتور حرکتی هر جامعه ای امید به آینده است و ما موظفیم ضمن تزریق امیدواری به جامعه از شایعه پراکنی پرهیز و اطلاعات صحیح و هدفمند ارائه نماییم .

وی ابراز امیدواری کرد: کارهای بزرگی در سطح شهر انجام شده است که نیاز است در سطح گسترده اطلاع رسانی شود و هر یک از پرسنل باید خود در حکم یک روابط عمومی باشد تا بتوان هر اقدام کوچکی را تبدیل به ره آوردی بزرگ کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز اضافه کرد: باید نگاه عمیق تری به موضوع روابط عمومی و فرهنگی داشت و ما اعضای شورای شهر اهواز به دنبال این هستیم که شهرداری به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند.

حجت الاسلام رعیتی معاون امور فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز نیز در ادامه ضمن تاکید بر امیدآفرینی توضیح داد: شهر بهترین نهاد برای ایجاد ذوق و امیدآفرینی در جامعه است و هر کدام از معاونین و شهرداران اگر نتوانند اقداماتشان را به اطلاع مردم برسانند با شکست مواجه خواهند شد.

وی هماهنگی در کار رسانه‌ای را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هریک از مدیران باید دغدغه فضای رسانه‌ای داشته باشند تا بتوان با هماهنگی رسانه‌ای از پراکندگی مطالب خودداری کرده و زحمات زیرمجموعه ها را اطلاع رسانی کرد.

رعیتی به مبحث آموزش و دیدارهای مردمی اشاره و تصریح کرد: دیدارهای چهره به چهره با شهروندان ابزار بسیار مهمی برای اطلاع رسانی است و ما موظفیم آموزش خود و نیروهای زیر مجموعه را در اولویت قرار دهیم.

در ادامه این جلسه هریک از معاونین و مدیران به بیان دیدگاه ها و همچنین رفع موانع کاری پیرامون مسائل حوزه خود پرداختند که در پایان و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده، تصمیمات لازم اتخاذ شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار