برخورد با مشاوران و صاحبان بنگاه‌های املاک متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 خرداد 1402 | 11:27 ق.ظ
برخورد با مشاوران و صاحبان بنگاه‌های املاک متخلف در خوزستان مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان : برخورد با مشاوران و صاحبان بنگاه‌های املاک متخلف از سوی این اداره کل همزمان با آغاز فصل جابجایی مستاجران شدت گرفته است.

نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: همزمان با فصل جابجایی مستاجران و رونق خرید و فروش ملک در تابستان، احتمال افزایش شکایات دراین ایان نیز وجود دارد که به همین منظور گشت‌های بازرسی بیشتری در این دوره زمانی برنامه ریزی شده است.

 

وی گفت: صاحبان بنگاه‌های املاک اگر خارج از تعرفه‌های تعیین شده، هزینه بیشتری مطالبه کنند، متخلف محسوب شده و با آن‌ها برابر با قانون برخورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهارکرد: کمترین میزان جریمه‌ای که برای متخلفان حوزه مشاور املاک در نظر گرفته شده است مبلغ یکصد میلیون ریال است.

بیرانوندی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ پرونده در حوزه املاک به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است افزود: نصب نکردن نرخنامه خدمات و انجام تقلب در معاملات از دیگر تخلفات این صنف است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: اتحادیه املاک، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در بازرسی از بنگاه‌های املاک و شناسایی متخلفات فعال‌تر عمل کنند.

وی گفت: آمادگی اعزام روسای شعب را در گشت‌های سیار به همراه بازرسان اداره صمت، اصناف و اتحادیه املاک به منظور نظارت بر بنگاه‌های معاملات ملکی را داریم.

در خوزستان ۲۱ شعبه رسیدگی تعزیرات حکومتی وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار