جلوگیری از سرقت با نصب درب‌های بدون بازیافت برای منهول‌های اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 تیر 1402 | 08:39 ق.ظ
جلوگیری از سرقت با نصب درب‌های بدون بازیافت برای منهول‌های اهواز بمنظور کاهش سرقت درب و رینگ منهول‌های شبکه فاضلاب اهواز درب‌های بدون بازیافت نصب میشوند.

مدیر صنعت آب و فاضلاب اهواز  از نصب درب و رینگ‌های جدید که هیچگونه ارزش ریالی و بازیافتی ندارند خبر داد و گفت : به منظور کاهش سرقت درب و رینگ منهول‌های شبکه فاضلاب اهواز از درب ورینگ‌هایی جدید استفاده میکنیم که از جنس پلیمر و کامپوزیت می‌باشند و هیچگونه ارزش ریالی و بازیافتی ندارند.

 

افشین حاتمی در ادامه بیان داشت : ماهانه بیش از ۶۰۰ درب ورینگ جدید با ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط گروه‌های مختلف کاری این شرکت در سطح شهر اهواز نصب می‌شود و این کار روزانه ادامه دارد.

حاتمی اظهار داشت : درب و رینگ‌های قدیمی از جنس چدن بودند و به همین دلیل مورد سرقت سودجویان قرار میگرفتند که شرکت را متحمل خسارت‌های زیادی از جمله ریزش، انسداد و پس زدگی در شبکه فاضلاب و همچنین هزینه نصب مجدد درب منهول میکرد.

وی افزود : در سال گذشته حدود ۷ هزار درب ورینگ از شرکت آب وفاضلاب اهواز مورد سرقت قرار گرفته است که برای نصب هر درب ورینگ مجدد بیش از ۲۰ میلیون ریال با شرکت تمام میشودکه هزینه هنگفتی می‌باشد.

مدیرعامل صنعت آب و فاضلاب اهواز گفت : با نصب درب و رینگ‌های جدید بخش زیادی از سرقت‌های کاهش پیدا کرده و به تبع آن آسیب‌ها وخسارات ناشی از آن هم کم خواهد شد.

افشین حاتمی از مردم درخواست کرد ، نسبت به این سرمایه عمومی احساس مسولیت کنند و هرگونه سرقت یا تخریب دال‌های بتونی فاضلاب وهچنین موارد خطر آفرین شبکه فاضلاب را به پلیس ۱۱۰ یا مرکز ارتباط مردمی آبفا اهواز ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار