ضرورت بهبود کیفیت راههای خوزستان با کمک شرکت‌های بزرگ

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تیر 1402 | 11:41 ق.ظ
ضرورت بهبود کیفیت راههای خوزستان با کمک شرکت‌های بزرگ سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان : مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان که مبادله کالا دارند و از جاده‌های استان استفاده می‌کنند باید در حوزه راه‌ها و بهبود کیفی آن‌ها هزینه شود.

محمدحسین پناهی فر با انتقاد از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان برای هزینه‌کرد در حوزه راه‌های استان اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان بخشی از هزینه‌کرد خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را در بخش راه‌ها هزینه کنند.

 

وی افزود: باید مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ خوزستان که مبادله کالا دارند و از جاده‌های استان برای حمل و نقل استفاده می‌کنند در حوزه راه‌ها و بهبود کیفی آن‌ها هزینه شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این زمینه باید ساز و کاری به صورت جدی تعریف شود تا بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت‌ها به سمت توسعه و نگهداری راه‌ها سوق داده شود.

پناهی فر عنوان کرد: برای آسایش مردم خوزستان و استفاده ایمن آن‌ها از جاده‌ها لازم است شرکت‌های خوزستانی که از جاده‌ها استفاده می‌کنند بیش از گذشته مسئولیت‌های اجتماعی خود را در خصوص توسعه، نگهداری و تجهیز جاده‌ها انجام دهند و در این زمینه‌ها هزینه کنند.

وی با بیان اینکه زیربنای توسعه اقتصادی، توسعه راه‌ها است، افزود: این مهم هم رونق اقتصادی را به دنبال دارد و هم باعث می‌شود تا کالا‌های تولیدی همین شرکت‌های بزرگ زودتر به بازار مصرف برسد. همچنین برای شهروندان و کاهش حجم تصادفات و ارتقای ایمنی راه‌ها این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جاده‌ای خوزستان نیازمند عزم فرادستگاهی هستیم و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ فعال در استان می‌تواند به این مهم کمک شایانی کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار