آغاز گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1402 | 09:05 ق.ظ
آغاز گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در خوزستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز گشت‌های مشترک کنترل املاک و مستغلات در استان به منظور ساماندهی مشاوران املاک خبر داد. محمد حسین پناهی فر اظهار کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات گشت‌هایی در استان خوزستان آغاز شده است تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک در استان باشیم. وی […]

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز گشت‌های مشترک کنترل املاک و مستغلات در استان به منظور ساماندهی مشاوران املاک خبر داد.

محمد حسین پناهی فر اظهار کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات گشت‌هایی در استان خوزستان آغاز شده است تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک در استان باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند. از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها اقدام شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این گشت مشترک با حضور نماینده اداره کل راه و شهرسازی و تعزیرات در استان خوزستان اجرایی می‌شود تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت باشیم.

پناهی فر ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران ‌فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان‌ها عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

وی عنوان کرد: تشکیل شعبه ویژه رسیدگی برای ساماندهی فعالیت‌های مشاوران املاک و مستغلات از برنامه‌های مهمی است که دستگاه قضایی در خوزستان می‌تواند آن را دنبال و اجرایی کند و به مساله ساماندهی این بخش کمک کند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در این طرح براساس شهرستان‌های استان منطقه‌بندی انجام خواهد شد و براساس این مناطق گشت‌های مشترک تعزیراتی فعالیت خود را انجام می‌دهند.

جمعه ۳۰ تیرماه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در اهواز خبر داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار