مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مرداد 1402 | 10:57 ق.ظ
مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. عارف شرهانی، اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو که ساعت ۰۰:۳۰ شنبه (۷ مردادماه) در محور مسجدسلیمان – هفتکل رخ  داد، سه نفر مصدوم شدند. وی افزود: مصدومان این حادثه یک […]

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

عارف شرهانی، اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو که ساعت ۰۰:۳۰ شنبه (۷ مردادماه) در محور مسجدسلیمان – هفتکل رخ  داد، سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه یک مرد ۳۶ ساله و دو زن ۳۳ و ۴۳ ساله بودند توسط دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی یک خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۱۷:۵۳ شنبه در محور ماهشهر – هندیجان رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: مصدومان این حادثه یک پسربچه یک سال و نیمه، دو مرد ۳۳ و ۵۶ ساله، دو دوختربچه هشت و ۱۲ ساله و یک زن ۵۵ ساله بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در حادثه برخورد خودروی پراید با میدان روبه‌روی اداره برق گتوند که ساعت ۲۰:۳۲ شامگاه شنبه رخ داد، دو نفر مصدوم شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

شرهانی گفت: در پی برخورد دو موتورسیکلت نیز که ساعت ۲۱:۳۴ در سماله در گتوند رخ داد، دو نفر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال یافتند.  

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در حادثه حریق یک منزل مسکونی نیز که ساعت ۲۲:۰۰ شنبه در منطقه گلستان در اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که دو زن ۳۵ و ۳۸ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار