کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز آماده تولید می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 11:17 ق.ظ
کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز آماده تولید می‌شود مدیرعامل کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز: عملیات تعمیرات اساسی و بروزرسانی تجهیزات کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز درحال اجرا است.

آقای پرویزی گفت: کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز پس از ۱۵ سال در تیرماه سال ۱۳۹۹ احیا شد، بطوریکه پارسال ۵۸ هزار تن چغندر قند را خریداری کردیم و موفق به تصفیه آن شدیم.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌های انجام شده، عملیات اورهال کارخانه تا مهرماه امسال به پایان می‌رسد و چغندر قند از کرمانشاه و استان‌های دیگر وارد استان خوزستان و این کارخانه می‌شود تا پس از تصفیه به شکر سفید، روانه بازار مصرف شود.

به گفته آقای پرویزی؛ تعمیرات و بازسازی تجهیزات و دستگاه‌های کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز با تلاش و همت نیرو‌های بومی منطقه درحال انجام است.

کارگران می‌گویند: از ۳ سال قبل که تصمیم گرفته شد این کارخانه راه اندازی شود، مشغول به کار شدیم و مشکلات تامین برق را حل کردیم و درحال حاضر دستگاه‌های کارخانه درحال تعمیر هستند.

آقای صادقی، مدیر امور اداری کارخانه و تصفیه شکر اهواز گفت: هم اکنون که درحال بروزرسانی تجهیزات و کارخانه هستیم، ۱۵۰ نفر مشغول به کار هستند و زمان برداشت نیشکر این تعداد به حداقل ۳۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

با راه اندازی فاز دوم کارخانه، علاوه بر اشتغالزایی، تولید قند افزایش خواهد یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار