آیین بزرگداشت روز آزادگان

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 مرداد 1402 | 08:43 ق.ظ
آیین بزرگداشت روز آزادگان به منظور بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تجلیل از همکاران آزاده شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آیینی به میزبانی امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزارشد.

در این گردهمایی صمیمانه که روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، مشاور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مناطق نفتخیز جنوب، مدیر منابع انسانی، مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل، رئیس امور ایثارگران، تعدادی از مشاوران جوان مدیر و آزادگان شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در سالن سمینارهای مدیریت برگزار شد، از ایثارگری ها و رشادت های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای نشست و پس از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی، سجاد محمدی رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن گرامی داشت این روز مهم تاریخ انقلاب، به تبیین عملکرد و اقدامات حمایتی این امور در راستای صیانت و خدمت رسانی به آزادگان مناطق در یکساله اخیر پرداخت.

در ادامه مهندس علیرضا دانشی ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان با ابراز خوشنودی و شعف از دیدار این بزرگواران، آزادگان را ذخایر مغتنم انقلاب برشمرد که ایثار و رشادت های ایشان مایه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. وی پاسداشت زحمات این بزرگواران را غیر قابل وصف قلمداد نموده و بیان را در تجلیل ایشان قاصر دانست.

وی با وام گرفتن از تعابیر مقام معظم رهبری در عظمت جایگاه آزادگان، گفت: این بزرگواران کسانی هستند که اعضایی از شهادت را در وجود خود به یادگار دارند و ایشان که در دوره اسارت روح و روانشان به این فیض نائل آمده بوی شهادت می دهند؛ و حتا تصور یک ساعت اسارت هم دشوار می نماید.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی‌های خوبی که در حال شکل‌گیری است، از مدیر منابع انسانی و رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خواست که طرحی نو درانداخته و سازمان را از ظرفیت بالای این ذخایر ارجمند بهره مند سازند و به طور جدی و مستمر و با تمام توان پیگیر خدمت‌رسانی و تسهیل امور جاری این عزیزان باشند.

پس از سخنان مهندس دانشی تعدادی از آزادگان حاضر در این نشست به بیان مصائب و دغدغه های خود از قبیل: عدم استفاده از ظرفیت این قشر علیرغم توان مدیریتی بالای ایشان، متوقف شدن پایه سازمانی به دلیل عدم انتصاب در سمت های بالاتر، سقف پاداش بازنشستگی، میزان کسورات حقوق و مالیات رو به تزاید در بازه زمانی جاری و عدم انتصاب آزادگان در سمت های کلیدی سازمان پرداختند. همچنین با یادآوری خاطرات تلخ دوران اسارت از عوارض و آسیب های این دوران سخن به میان آورده و حمایت مدیریت را خواستار شدند.

در ادامه این آیین ابوالقاسم حبیبی پور مدیر منابع انسانی، با نقد عملکرد امور ایثارگران و مدیریت منابع انسانی دوره پیشین در خدمت رسانی به این ذخایر معنوی سازمان، گفت: چنانچه اختیاراتی حاصل گردد، از هیچ گونه تلاشی در جهت خشنودی این عزیزان فروگذار نخواهم نمود؛ زیرا خود و انقلاب را وامدار این قشر معزز دانسته و خدمات خود را در مقابل رشادت ها و ایثار ایشان و خانواده آنها ناچیز می دانیم. وی با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای آزادگان کلام خود را به پایان رساند.

در پایان این مراسم از کارکنان آزاده شاغل در مناطق نفتخیز جنوب با اهداء جوایز و لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار