افزایش ضریب پایداری شبکه برق تاسیسات آبرسانی جنوب شرق استان خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 مرداد 1402 | 08:27 ق.ظ
افزایش ضریب پایداری شبکه برق تاسیسات آبرسانی جنوب شرق استان خوزستان مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق از اصلاح شبکه برق ، راه اندازی و بارگذاری چندین ترانسفورماتور در مسیر آبرسانی به جنوب شرق استان خوزستان خبر داد.

علی مکاری بهبهانی در این خصوص گفت : با توجه به مشکلات عدیده در شبکه برق تاسیسات آبرسانی، اصلاح شبکه برق با هماهنگی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : اصلاح شبکه ۳۳ کیلو ولت پست مرغزار، راه اندازی ترانسفورماتور چهار هزار کیلو ولت آمپر پست اصلی منصوری یک ، رفع اشکال از فیدر ۵۰۷۲ ، اورهال ترانسفورماتور پنج هزار کیلو ولت آمپر پست اصلی تاسیسات کوت امیر و احیای ارتینگ و محوطه سازی پست اصلی منصوری یک از عمده فعالیت های انجام شده در خصوص پایداری برق تاسیسات می باشد.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق در ادامه افزود: دو دستگاه ترانسفور ماتور ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ کیلو ولت آمپر در پست های برق تلمبه خانه منصوری یک و کوت امیر پس از بررسی کارشناسی توسط گروه برق و ابزار دقیق شرکت تعمیر و پس از تست های الکتریکی لازم با موفقیت در مدار بهره برداری قرار گرفتند. همچنین نسبت به اصلاح شبکه برق ۳۳ کیلو ولت پست اصلی مرغزار با توجه به فرسودگی اتصالات و پارگی سیم های شبکه هوایی اقدامات لازم با هماهنگی و همکاری مدیریت توزیع برق شهرستان بندر امام خمینی (ره)انجام پذیرفت و در این عملیات کلیه اتصالات و یراق آلات فرسوده تعویض گردید.

مکاری بهبهانی خاطر نشان کرد: با توجه به ناپایداری در فیدر ۵۰۶۲ تاسیسات مرغزار نسبت به اورهال اساسی فیدر ۵۰۷۲  به منظور بهره مندی از این فیدر به عنوان فیدر جایگزینی ۵۰۶۲ در مواقع بحرانی اقدام شد تا علاوه  بر تضمین پایداری و تامین برق تاسیسات از دو مسیر  شبکه برق، پایداری آبرسانی به مناطق  تحت پوشش با ظرفیت کامل انجام پذیرد.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق در خاتمه گفت : کلیه عملیات های تعمیراتی در تاسیسات و خطوط لوله در راستای پایداری آبرسانی به مناطق برنامه ریزی  و اجرا گردید تا ضریب انتقال آب به مشترکین شهر ، روستا و صنایع افزایش یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار