صدور موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار با تبدیل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نهاد مالی شرکت مادر(هلدینگ)

تاریخ انتشار: شنبه 11 شهریور 1402 | 09:18 ق.ظ
صدور موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار با تبدیل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نهاد مالی شرکت مادر(هلدینگ) دکتر ناصری از صدورموافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل ماهیت شرکت نیشکر به نهاد مالی هلدینگ خبر داد.

با اعلام خبر صدورموافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل ماهیت شرکت نیشکر به نهاد مالی هلدینگ سهامی عام گفت در این موافقت اصولی شروطی تعیین شده است که غالبا برای نهاد مالی تعیین می‌شود و سعی خواهیم کرد در حداقل مدت زمانی اقدامات تعیین شده مانند تغییر ماهیت حقوقی از سهامی خاص به عام و تغییرات اساسنامه و سایر موارد را انجام دهیم.

دکتر ناصری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارزشیابی سهام شرکت توسط کارشناسان رسمی و شرکت تأمین سرمایه ابراز امیدواری کرد فرآیند های ورود به بازار فرابورس در اوایل پاییز امسال انجام شود.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه  از انجام اقدامات اولیه برای طرح پذیرش شرکت الکل و خمیرمایه رازی خبرداد و ابراز امیدواری کرد این شرکت تا پایان سال جاری به بازار سرمایه بپیوندد.

وی شرایط عمومی شرکت‌های تابعه خوب ارزیابی کرد و با تاکید بر نقش ارزنده صنایع نیشکر در تولید ملی شرکت های نیشکر را از جمله پشتوانه های اقتصادی و کارآفرینی استان خوزستان و ایران اسلامی دانست که می توانند در سطح منطقه غرب آسیا به عنوان شرکتی شاخص مورد توجه قرار گیرند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار