فقط نیمی از نیاز مصرفی اهواز به بنزین یورو ۴ تامین می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 شهریور 1402 | 10:18 ق.ظ
فقط نیمی از نیاز مصرفی اهواز به بنزین یورو ۴ تامین می‌شود رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان در خصوص عرضه بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز گفت: فقط نیمی از نیاز مصرفی کلانشهر اهواز به بنزین یورو ۴ تامین می‌شود. ابراهیم الباجی در خصوص عرضه بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر […]

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان در خصوص عرضه بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز گفت: فقط نیمی از نیاز مصرفی کلانشهر اهواز به بنزین یورو ۴ تامین می‌شود.

ابراهیم الباجی در خصوص عرضه بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در اهواز از طریق پالایشگاه آبادان تامین می‌شود و این در حالی است که میزان نیاز مصرفی اهواز بیش از یک میلیون لیتر است.

وی افزود: با توجه به شرایط دمایی کلانشهر اهواز و تبخیر بالای بنزین یورو، هر تانکری که به جایگاه می‌رسد حدود ۸۰۰ لیتر کسری دارد و باعث زیان جایگاه‌داران شده است.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: در حال حاضر فقط نیمی از نیاز بنزین مصرفی کلانشهر اهواز با بنزین یورو۴ تامین می‌شود و باقی آن از طریق توزیع بنزین معمولی تامین می‌شود که برای خودروها و آلودگی هوا مشکل‌ساز است.

سهمیه بنزین سوپر با توجه به نیاز مصرفی کلانشهر اهواز ناچیز است

الباجی ادامه داد: با توجه به توزیع بنزین معمولی، در بحث تامین سوخت بنزین در اهواز به صورت کلی مشکلی وجود ندارد اما توزیع بنزین معمولی علاوه بر اثرات بسیار منفی در بحث آلودگی هوا، اثرات بسیار مخرب و بدی بر روی خودروها دارد زیرا بخشی از خودروها در خوزستان خودروهای پلاک اروند هستند و استاندارد مصرف سوخت آن‌ها براساس استفاده از بنزین یورو ۴ و سوپر است.

وی در خصوص توزیع بنزین سوپر در اهواز ادامه داد: هفته‌ای یک نفتکش ۳۰ هزار لیتری بنزین سوپر از پالایشگاه اراک وارد اهواز می‌شود که باید گفت با توجه به نیاز مصرفی کلانشهر اهواز ناچیز است و نمی‌دانیم به کدام جایگاه باید تخصیص داده شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان خاطرنشان کرد: این میزان بنزین سوپر برای یک کلانشهر آنقدر ناچیز و کم است که باید بگوییم اگر این یک تانکر هم نیاید بهتر است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار