افزایش اعتبارات خوزستان طی ۳ سال اخیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 شهریور 1402 | 09:02 ق.ظ
افزایش اعتبارات خوزستان طی ۳ سال اخیر عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اعتبارات خوزستان طی ۳ سال اخیر گفت: خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است. مجتبی یوسفی ، در خصوص اعتبارات خوزستان اظهار کرد: در سه سال گذشته با استفاده از ظرفیت هیات رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق تلاش شده است تا حق و گله […]

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اعتبارات خوزستان طی ۳ سال اخیر گفت: خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

مجتبی یوسفی ، در خصوص اعتبارات خوزستان اظهار کرد: در سه سال گذشته با استفاده از ظرفیت هیات رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق تلاش شده است تا حق و گله به حق مردم را با افزایش اعتبارات استان خوزستان پاسخ دهیم.

وی افزود: کل بودجه‌ای که در مجلس قبل برای خوزستان در نظر گرفته شده بود ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود اما امسال به جز ردیف‌های ملی، بودجه خوزستان به حدود ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم بودجه خوزستان را با ردیف‌های ملی محاسبه کنیم باید گفت که خوزستان بودجه‌ بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی دارد که می‌توان از این بودجه برای حل مشکلات استان استفاده کرد.

یوسفی عنوان کرد: با توجه به این افزایش بودجه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده، خوزستان طی این سال‌ها به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است تا شاهد حل مشکلات استان باشیم.

وی ادامه داد: البته این میزان اعتبار به جز ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حق آلایندگی خوزستان بود که از سال ۹۴ پرداخت نشده بود. با تلاش‌های انجام‌شده این اعتبار به منظور عمران و آبادانی بیش از ۸۰ شهر و ۴ هزار روستای خوزستان توزیع شد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: گله مردم به حق است که چرا در سالیان قبل سرعت خدمات‌رسانی و اجرای طرح‌ها در استان خوزستان کم بوده است. در حوزه زیرساخت‌ها دچار مشکلاتی بودیم اما اکنون با همراهی مجلس و دولت و دیگر نهادها شاهد حل مشکلات استان هستیم.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار