شتاب توسعه زیرساخت‌های ریلی خوزستان در دولت سیزدهم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 شهریور 1402 | 08:31 ق.ظ
شتاب توسعه زیرساخت‌های ریلی خوزستان در دولت سیزدهم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان: اهمیت توسعه خطوط ریلی برای ترانزیت کالا و مسافران در خوزستان، از عزم جدی دولت در توسعه خطوط ریلی در استان است.

خانچی با برشمردن اهمیت توسعه خطوط ریلی جهت ترانزیت کالا و مسافرین در استان خوزستان از عزم جدی دولت در توسعه خطوط ریلی در استان اشاره کرد و افزود: سفر اول ریاست جمهور به  خوزستان شاهد جهش مهمی در طرح های راه آهن استان بودیم که در سفر دوم ایشان شاهد افتتاح بیش از ۷۰ کیلومتر مسیر خط دوم ریلی اندیمشک به اهواز هستیم و در آینده نزدیک با همت و کار انجام شده شاهد افتتاح ۴۰ کیلومتر مسیر بامدژ به اهواز خواهیم بود.
وی گفت: قسمت عمده دو خطه کردن مسیر اهواز به اندیمشک انجام پذیرفته است و در صورت تزریق مالی از مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری شاهد بهره برداری از خط دوم این مسیر و توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالا‌ها در این مسیر خواهیم بود.
خانچی در پایان به توسعه ناوگان ریلی در استان اشاره کرد و افزود: با انجام مطالعات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به پیگیری‌های انجام شده امیدواریم در آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی سه مسیر ریلی اهواز به اصفهان و همچنین هندیجان-شادگان- خرمشهر و مسیر هفت تپه به چذابه که در جهت ترانزینت کالا و مسافرین نقش مهم و استراتژیکی خواهند داشت باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار