حذف ورود فاضلاب از غرب دزفول به رودخانه دز / حذف سایر نقاط بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1402 | 10:10 ق.ظ
حذف ورود فاضلاب از غرب دزفول به رودخانه دز / حذف سایر نقاط بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: یکی از نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه دز با اجرای این خط حذف و معضل ورود فاضلاب از غرب رودخانه دز در محدوده دزفول برطرف شد. محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به ورود فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی […]

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: یکی از نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه دز با اجرای این خط حذف و معضل ورود فاضلاب از غرب رودخانه دز در محدوده دزفول برطرف شد.

محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به ورود فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به نقطه غربی رودخانه دز، اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب این پادگان به طول ۱۸۰۰ متر در اولویت قرار گرفت و در ادامه پس از تعیین پیمانکار این پروژه در چهارم خرداد “روز مقاومت و پایداری” سال جاری ( روز دزفول) کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود:  اعتبار صرف شده جهت اجرای این خط انتقال فاضلاب بیش از ۸۰ میلیارد ریال بوده است. در حال حاضر اجرای این خط انتقال تکمیل و به پایان رسید و از این پس ورود فاضلاب سنتی و خام پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به رودخانه دز متوقف و با اتصال به شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب دزفول هدایت می‌شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه ورود هرگونه فاضلاب از غرب شهر دزفول به رودخانه دز به طور کامل حذف شده است، بیان کرد: سایر نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه دز شناسایی و بازرسی شده است و اقدامات لازم جهت تامین اعتبار و اجرای خطوط لازم به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

کرمی نژاد با اشاره به سایر پروژه‌های انتقال فاضلاب دزفول عنوان کرد: در حوزه فاضلاب دزفول اقدامات قابل توجهی انجام شده و یا در حال انجام است. به طوری که در حال حاضر در دزفول ۵ پیمانکار در حوزه فاضلاب در حال اجرای پروژه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای ۲ پروژه انتقال فاضلاب در بافت قدیم دزفول اشاره کرد.

وی با بیان این که رفع مشکلات فاضلاب کوی مدرس و ولی آباد دزفول نیز در دستور کار است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲۶ میلیارد تومان پروژه فاضلاب در شهرستان دزفول در حال اجرا است که امیدواریم با تلاش‌های انجام‌شده این طرح‌ها در آینده نزدیک تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار