افتتاح همزمان ۴ پروژه مهم صنعتی و عمرانی در شرکت نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 08:50 ق.ظ
افتتاح همزمان ۴ پروژه مهم صنعتی و عمرانی در شرکت نفت و گاز مارون همزمان با برگزاری نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه های نفت وگاز شرکت مارون، افتتاح ۴ پروژه مهم صنعتی و عمرانی برگزار شد. امروز شنبه ۱۴ مهرماه، در حاشیه نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه‌های نفت وگاز شرکت مارون، با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت وگاز مارون […]

همزمان با برگزاری نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه های نفت وگاز شرکت مارون، افتتاح ۴ پروژه مهم صنعتی و عمرانی برگزار شد.

امروز شنبه ۱۴ مهرماه، در حاشیه نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه‌های نفت وگاز شرکت مارون، با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت وگاز مارون و جمعی از مدیران عالی و کارشناسان دوشرکت در سالن فورکست شرکت مارون، به صورت ویدئو کنفرانسی، ۴ پروژه مهم فنی و عمرانی در شرکت مارون به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این نشست، سالن جلسات ستاد مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با اعتبار ۹۹ میلیارد ریال به بهربرداری رسید. ظرفیت این سالن ۱۶۰ نفر بوده که مجهز به یونیت و دوربین علاوه بر سیستم های ویدئویی و صوتی کنفرانس، نمایشگر های ۸۵ اینچ و سیستم ویدئو پروژکشن است.

در ادامه نیز به صورت ویدئو کنفرانسی، پروژه احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله ۱۰ اینچ از شادگان به مارون ۳ و ۴، با هدف افزایش توان تولید به میزان ۱۵ هزار بشکه در روز بهره‌برداری شد. اعتبار این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که شامل ۲۶ کیلومتر از کلاستر شادگان به مارون ۳ و ۱۰ کیلومتر خط لوله از مارون ۳ به مارون ۴ است.

سومین پروژه، بکارگیری پمپ چند مرحله BB3 با هدف صیانت از زیست بوم پیرامونی تاسیسات مجتمع صنعتی شماره ۳ مارون است که با دستور مهندس دانشی به بهره‌برداری رسید.

ساخت و نصب یک دستگاه تفکیک گرسیار نفت(MOS) با هدف، تسریع در راه اندازی چاه های ترمیمی و دارای افت فشار، چهارمین پروژه فنی و عمرانی بود که در نشست فورکست شرکت نفت وکاز مارون افتتاح شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار