تحقق بالای ۱۰۰ درصد برنامه‌ی تولید در شرکت نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 08:39 ق.ظ
تحقق بالای ۱۰۰ درصد برنامه‌ی تولید در شرکت نفت و گاز مارون جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت کارون نفت وگاز مارون (شش ماهه دوم سال) امروز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون و جمعی از مدیران و کارشناسان عالی دو شرکت در محل جلسات فورکست شرکت مارون برگزار شد. در بخش […]

جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت کارون نفت وگاز مارون (شش ماهه دوم سال) امروز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون و جمعی از مدیران و کارشناسان عالی دو شرکت در محل جلسات فورکست شرکت مارون برگزار شد.

در بخش ابتدایی این نشست، مهندس علیرضا دانشی، معرفت افزایی را مهمترین اصل در پیش برد موفقیت انسان دانست و اظهار داشت: شناخت معارف الهی، آثار بسیار ارزشمندی از جمله افزایش توفیقات الهی دارد که می‌توان آن را، موتور محرک افراد دانست.

وی افزود: متاسفانه بزرگترین مشکل افراد، فاصله با معارف الهی است، که هرچه این فاصله بیشتر شود، شکاف و انحراف در دین و در نتیجه انحراف اخلاقی و رفتاری افراد نیز در جامعه بیشتر می‌شود.

مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص اهمیت زمین شناسی در شرکت مارون گفت: شرکت مارون یکی از مهمترین شرکت های نفتی صنعت نفت کشور است، که مخزن این شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مخزن این شرکت، دانشگاهی از علوم است که هرچه تحقیق و پژوهش در این مخزن بیشتر باشد، افزایش تولید میسر خواهد شد که در این خصوص افزایش مطالعات زمین شناسی در این مخزن، باید در اولویت برنامه مطالعاتی و پژوهشی در این شرکت باشد.

در ادامه این نشست مهندس قباد ناصری، ضمن خیر مقدم به حضار، حجم پروژه‌ها در شرکت مارون در جهت حفظ و نگهداشت تولید را در یک سال اخیر بی سابقه خواند و اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری مارون در دوران تحریم ها سنگین و ظالمانه، با تلاش و همت جهادی کارکنان این شرکت، یک روز هم کاهش تولید نداشتیم و اکنون نیز که با حجم زیاد تاسیسات فرسوده همراه هستیم، نیز پروژه‌های عمرانی با سرعت در حال پیگیری و اجرا هستند.

وی افزود: حجم پروژه‌های انجام گرفته نسبت به سال قبل، قابل قیاس نیست که با همت کارکنان و همکاری مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بتوانیم طرح حفظ، نگهداشت و افزایش تولید را با سرعت به پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گاز مارون با اشار به تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولیدی در این شرکت، گفت: در حال حاضر حجم تولید نفت در شرکت مارون، ۵۰۷ هزار بشکه در روز است که از برنامه پیش بینی شده، بیشتر است.

وی ادامه داد: در زمینه حجم گاز سوزی مشعل‌ها، حدود ۸۵ درصد از حجم گاز همراه مشعل جمع آوری شده است و در برنامه آتی و با پیش برد طرح جمع آوری گاز همراه مشعل و همچنین تعمیر توربوکمپرسور ایستگاه تقویت فشار مارون ۵ و ۶، میزان گاز سوزی کاهش خواهد یافت.

به گزارش NISOC.IR، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، بهره‌برداری و استحصال نفت‌خام و گاز از میدان های نفتی غرب رودخانه مارون (جراحی) شامل میدان های مارون، کوپال و شادگان را عهده‌دار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار