راه‌اندازی ۵ رشته جدید در هنرستان‌های استثنایی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 09:57 ق.ظ
راه‌اندازی ۵ رشته جدید در هنرستان‌های استثنایی خوزستان رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از اضافه شدن پنج رشته جدید در مدارس استثنایی خبر داد. علی ممبینی، با اشاره به راه‌اندازی رشته‌های جدید در هنرستان‌های استثنایی خوزستان، اظهار کرد: رشته‌های جدید بر اساس توانایی دانش‌آموزان، نظر مشاوران و درخواست هنرستان‌ها اضافه شده‌اند. وی با اشاره به رشته‌های جدید راه‌اندازی شده، افزود: امسال رشته […]

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از اضافه شدن پنج رشته جدید در مدارس استثنایی خبر داد.

علی ممبینی، با اشاره به راه‌اندازی رشته‌های جدید در هنرستان‌های استثنایی خوزستان، اظهار کرد: رشته‌های جدید بر اساس توانایی دانش‌آموزان، نظر مشاوران و درخواست هنرستان‌ها اضافه شده‌اند.

وی با اشاره به رشته‌های جدید راه‌اندازی شده، افزود: امسال رشته تاسیسات مستقل ساختمان‌های مسکونی در هنرستان ذوالفقاری ناحیه ۲ اهواز، رشته کمک باغبان در دبیرستان‌های کرامت رامهرمز و پویش اهواز، رشته کمک قناد در دبیرستان بنفشه بهبهان، رشته کمک قالی‌باف در دبیرستان سوده دزفول و رشته هنر زندگی در خانه در دبیرستان حضرت فاطمه(س) ناحیه ۳ اهواز راه‌اندازی شده‌اند. 

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: این پنج رشته بر اساس توانایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، طراحی و تدریس می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار