کشف و جمع آوری یکهزار و ۸۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 09:20 ق.ظ
کشف و جمع آوری یکهزار و ۸۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان تعداد سلاح‌های غیر مجاز کشف و جمع آوری شده در استان در نیمه نخست امسال را یکهزار و ۸۵۰ قبضه اعلام کرد.

سردار سیدمحمود میرفیضی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در برخورد با تیراندازی‌های و جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز حدود ۷۰ درصد از تیراندازی‌ها کشف و عاملان آن‌ها بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در این ارتباط یکهزار و ۸۵۰ قبضه انواع سلاح و بیش از ۵۲ هزار انواع فشنگ کشف و ۱۶ باند متلاشی شدند.

وی افزود: در حوزه مواد مخدر نیز در این مدت بیش از ۴ تُن انواع مواد مخدر کشف شده که حدود ۸ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

سردار میرفیضی ادامه داد: در حوزه امنیت اقتصادی در این مدت زمان ۷۹۰ میلیارد تومان ارزش ریالی کالای قاچاق و ۱۵ میلیون لیتر سوخت کشف شده که در بحث سوخت در مقایسه با مدت مشابه ۲۸۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان می‌گوید: در حوزه مشاوره و مددکاری بیش از ۳۶ هزار پرونده به بخش مشاوره ارجاع شده که ۷۰ درصد آن‌ها منجر به سازش شده است.

وی اضافه کرد: از همکاری استاندار، اعضای شورای تامین، روحانیت، دستگاه قضائی، نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و به ویژه مردم عزیز استان خوزستان که تعامل تنگاتنگی با مجموعه انتظامی دارند و از تمامی کارکنان پلیس سطح استان که با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و تحمل سختی‌ها و از خانواده‌های صبورشان که بتوانند امنیت پایدار را در استان ایجاد کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار