مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان خبر داد: 

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1402 | 08:58 ق.ظ
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در خوزستان مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در خوزستان خبر داد.

رحیم جلیلی ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات خوزستان اظهار کرد: بعد از ۳۲ سال سابقه کار نمایشگاهی در استان خوزستان، اولین بار است که استان میزبان نمایشگاه ابزارآلات است.

وی افزود: خداوند را شاکریم که سالانه بالغ بر ۳۸ نمایشگاه تخصصی از جمله صنعت نفت، صنعت ساختمان و ماشین آلات کشاورزی در شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود که اکثر نمایشگاه‌ها به دلیل استقبالی که از آنها صورت می‌گیرد با ظرفیت و متراژ بالایی هستند.

 مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: ظرفیت نمایشگاهی خوبی در کل کشور وجود دارد و خوزستان نیز از این امر مستثنی نیست اما از آنجایی که در نیمه اول سال دمای هوا در شهر اهواز بالای ۵۰ درجه است ‌نمیتوان نمایشگاه‌هایی زیادی برگزار کرد و می توان گفت شروع فعالیت نمایشگاه‌ها در سطح استان نیمه دوم سال است.

جلیلی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هرسال برای حدود ۵ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار اشتغال زایی ایجاد می‌شود؛ هر سال ۲ هزار تولید کننده از سراسر کشور به استان دعوت می‌شوند و بالغ بر ۱۰ هزار نفر درغرفه‌های دایر در نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند همچنین می‌توان گفت میزان بازدید از نمایشگاه‌ها سالانه حدود نیم میلیون نفر است که این نشان‌دهنده ظرفیت خوب استان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ابزارآلات برای اولین بار در سطح استان برگزار می‌شود تصریح کرد: اولین نمایشگاه ابزارآلات در کشور در شهر تبریز برگزار شد و امسال برای دومین بار در سطح کشور با حضور شرکت های بزرگ رونیکس و توسن به عنوان رهبران ابزار و یراق ایران که خود وارد کننده و تولید کننده هستند در اهواز برگزار خواهد شد؛ این مایه افتخار است که می‌توانیم ابزارآلات و قطعاتی در کشور تولید کنیم که در صنایع دیگر به درجات بالایی رسیده اند.

پوستر اول نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در استان خوزستان با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری خوزستان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، عضو هیئت مدیره انجمن کسب و کار ایران، رئیس اتاق اصناف، ‌شرکت های مختلف حاضر در نمایشگاه ابزار و دیگر مسئولین رونمایی شد.

نمایشگاه تخصصی ابزارآلات استان خوزستان اعم از ابزارهای صنعتی، ساختمانی، کشاورزی، نجاری و … ۳ تا ۶ آبان ماه ساعت ۱۶ تا ۲۲در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار خواهد شد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار