لحظه به لحظه با دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی؛ اشک تمساح غرب در جنایات صهیونیست ها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1402 | 09:41 ق.ظ
لحظه به لحظه با دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی؛ اشک تمساح غرب در جنایات صهیونیست ها جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

 حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۵۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.  

صهیونیست ها در جنایات خود با استناد به تلمود که در آن نوشته شده «غیر یهودی هرچند که صالح و نیکوکار باشد را باید کشت»، اقدام به جنایت در سرزمین غصب شده فلسطین و دیگر نقاط جهان می کنند تا از این طریق خوی ضدانسانی خود را به اثبات برسانند.     

همیشه در طول تاریخ کشورهای در حال جنگ به حداقل های قوانین بین المللی از جمله مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند بودند اما رژیم اسراییل به هیچ قانونی پایبند نیست و در پی واکنش جامعه جامعه جهانی می خواهد مسوولیت این حمله را از خود سلب کند.

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این ساعت (صبح چهارشنبه)، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که اکثر آنها را زنان و کوردکان تشکیل می دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار