تاکید بر اثرگذاری و هدفمندسازی پژوهش در کمیته عالی تحقیقات و فناوری سازمان آب و برق خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آبان 1402 | 09:03 ق.ظ
تاکید بر اثرگذاری و هدفمندسازی پژوهش در کمیته عالی تحقیقات و فناوری سازمان آب و برق خوزستان مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری جلسه کمیته عالی تحقیقات و فناوری به ریاست مدیرعامل سازمان به‌منظور تاکید بر اثرگذاری و هدفمندسازی پژوهش در کمیته عالی خبر داد.

“داریوش بهارلویی” با بیان اینکه همه سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات مرتبط با تحقیقات باید در کمیته عالی تصویب شوند، اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی جشنواره فن‌آوری و پژوهش، مدرسه پاییزه آب و محیط‌زیست با رویکرد مهندسی سد، هفته پژوهش و اقدامات جنبی آن نظیر نمایشگاه‌های تحقیقات و سایر مسائل با حضور معاونین فنی سازمان، اعضای هیات علمی، دانشگاهی و نخبگان صنعت به ریاست “عباس صدریان‌فر” برگزار و نکات مختلفی مورد گفتگو و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این نشست مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با تاکید بر اهمیت اثرگذاری طرح‌های پژوهشی، جشنواره‌ها و توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادینه‌شدن فرهنگ دانش در انجام امور؛ معرفی اقدامات متنوع این مجموعه و شناساندن آن از درگاه‌های مختلف از جمله دفتر تحقیقات و فعالیت‌های جنبی را یکی از راه‌های جلب اعتماد عمومی دانست.

مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: باحضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری مدرسه پاییزه سازمان آب و برق خوزستان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود که باید در سطح استانداردهای جهانی این دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی و در فصول مختلف اجرا شوند.

وی ادامه داد: در این جلسه کمیته، معاونت‌های فنی سازمان آب و برق خوزستان و سایر اعضا و مدعوین نیز به فراخور موضوعات، نظرات کارشناسی و مدیریتی خویش را برای جمع‌بندی اقدامات ارائه و بیان کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار