خوزستان رتبه دوم مبادلات تجاری کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: شنبه 27 آبان 1402 | 08:44 ق.ظ
خوزستان رتبه دوم مبادلات تجاری کشور را کسب کرد ناظر گمرکات خوزستان گفت: رتبه دوم مبادلات تجاری کشور به گمرکات خوزستان اختصاص یافت. بهروز قره بیگی، با اشاره به جایگاه خوزستان در مبادلات تجاری کشور اظهار کرد: با توجه به عملکرد ۷ ماهه در بحث واردات و صادرات، گمرکات خوزستان در رتبه دوم مبادلات تجاری کشور قرار گرفت. وی افزود: گمرکات استان خوزستان با […]

ناظر گمرکات خوزستان گفت: رتبه دوم مبادلات تجاری کشور به گمرکات خوزستان اختصاص یافت.

بهروز قره بیگی، با اشاره به جایگاه خوزستان در مبادلات تجاری کشور اظهار کرد: با توجه به عملکرد ۷ ماهه در بحث واردات و صادرات، گمرکات خوزستان در رتبه دوم مبادلات تجاری کشور قرار گرفت.

وی افزود: گمرکات استان خوزستان با ترخیص ۱۹ میلیون و ۷۶۵ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیارد و ۲۹۷ میلیون دلار در بین ۳۱ استان کشور حائز رتبه دوم مبادلات تجاری کشور شد.

ناظر گمرکات خوزستان گفت: در این بازه زمانی ۱۹.۶۸ درصد از وزن و ۱۲.۸۹ درصد از ارزش کل مبادلات بازرگانی کشور توسط گمرکات خوزستان انجام شد.

قره بیگی عنوان کرد: گمرکات استان خوزستان در این مدت با واردات بیش از ۸ میلیون و ۸۶ هزار تن کالا در رتبه نخست کشور در بحث واردات قرار گرفت. همچنین در صادرات، با انجام تشریفات ۱۱ میلیون و ۶۷۸ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۲۳۶ میلیون دلار در جایگاه سوم بین استان‌های کشور قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: میزان درآمد گمرکات استان خوزستان طی ۷ ماهه امسال، ۱۰۳ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار