رسیدگی به مشکلات ۵ واحد تولیدی درخوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 آذر 1402 | 11:47 ق.ظ
رسیدگی به مشکلات ۵ واحد تولیدی درخوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان از رسیدگی به مشکلات حقوقی پنج واحد تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان خبر داد.

دکتر علی دهقانی گفت: در صد و بیست و هفتمین جلسه فرعی ستاد پیگیری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خوزستان، به مشکلات حقوقی پنج واحد اقتصادی استان رسیدگی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی افزود: در این جلسه به مشکلات حقوقی شرکت فولاد روهینا با منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، مشکلات دریافت تسهیلات بانکی شرکت سرماساز الغدیر درخصوص از بانک کشاورزی و نیز شرکت خوزستان موتورسیکلت از بانک صادرات، شرکت آجر ماشینی رسه و شرکت صنعتی پتروشیمی مسجدسلیمان در خصوص تامین گاز مصرفی از سوی شرکت گاز استان، رسیدگی و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر شد.

دکتر دهقانی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات حقوقی واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و موسسات دولتی خواست تا با افزایش همکاری‌های خود در چارچوب قوانین و مقررات، نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام و به ارتقای تولید و اشتغال در استان کمک کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: قطعا هر اقدامی در راستای ایجاد رفع موانع تولید و توسعه اشتغال، موجب بهبود معیشت مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت در استان می‌شود و همه مسئولین استان باید به تکلیف خود در این مسئله مهم عمل کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار