رهاسازی ۴۶۰ هزار قطعه بچه ماهی بومی در تالاب شادگان

تاریخ انتشار: شنبه 2 دی 1402 | 11:18 ق.ظ
رهاسازی ۴۶۰ هزار قطعه بچه ماهی بومی در تالاب شادگان رییس اداره شیلات شادگان از رهاسازی ۴۶۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی در تالاب شادگان خبرداد. سلمان امیری اظهار کرد: ۴۶۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی که از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان بومی و گرمابی شهید ملکی اهواز تولید و صید شده است در تالاب شادگان رهاسازی شدند. وی […]

رییس اداره شیلات شادگان از رهاسازی ۴۶۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی در تالاب شادگان خبرداد.

سلمان امیری اظهار کرد: ۴۶۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی که از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان بومی و گرمابی شهید ملکی اهواز تولید و صید شده است در تالاب شادگان رهاسازی شدند.

وی با بیان اینکه گونه‌های بنی، برزم، عنزه و گطان انواع ماهیان بومی رهاسازی شده هستند، افزود: این ماهی‌ها به ‌منظور حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان در منابع آب‌های داخلی استان، اشتغال پایدار جوامع روستایی و صیادی، در تالاب شادگان رهاسازی شدند.

امیری ادامه داد: تنوع زیستی، ژنتیکی و تنوع گونه‌هایی که در تالاب شادگان زندگی می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و این مساله علاوه بر ایجاد ظرفیت برای رونق گردشگری محلی، به عنوان یک منبع درآمد برای صیادان به خصوص در مناطق کم برخوردار محسوب می‌شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار