کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه طی تجمعی اعتراض‌آمیز و دشمن‌شکن حادثه تروریستی روز گذشته کرمان را محکوم کردند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 دی 1402 | 20:17 ب.ظ
کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه طی تجمعی اعتراض‌آمیز و دشمن‌شکن حادثه تروریستی روز گذشته کرمان را محکوم کردند امروز پنجشنبه ۱۴ دیماه ۱۴۰۲ و در یک حرکت خودجوش، کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه طی تجمعی اعتراض‌آمیز و دشمن‌شکن، حادثه تلخ تروریستی دیروز کرمان را با مشت‌های گره کرده خود محکوم کردند. براساس این گزارش، خانواده بزرگ نیشکر هفت‌تپه با حضور در محوطه این شرکت و در یک راهپیمایی پرشور، حادثه تلخ […]

امروز پنجشنبه ۱۴ دیماه ۱۴۰۲ و در یک حرکت خودجوش، کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه طی تجمعی اعتراض‌آمیز و دشمن‌شکن، حادثه تلخ تروریستی دیروز کرمان را با مشت‌های گره کرده خود محکوم کردند.

براساس این گزارش، خانواده بزرگ نیشکر هفت‌تپه با حضور در محوطه این شرکت و در یک راهپیمایی پرشور، حادثه تلخ تروریستی عصر روز گذشته در کرمان را محکوم کرده و با خانواده معظم شهدا و مجروحان این حادثه ناگوار ابراز همدردی کردند.

مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل، مهندس صمیمی معاون صنعت، دکتر رفعت‌جو معاون کشاورزی، مهندس خنیفر معاون هماهنگ‌کننده و دستیار مدیرعامل، مدیران مستقل، مدیران میانی و روسا در کنار دیگر پرسنل غیور شرکت نیشکر هفت‌تپه حضور پرشوری داشتند.

مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در حاشیه این تجمع و در گفتگو با روابط عمومی این شرکت بیان داشت: مرزداران عرصه تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه همواره در رویدادهای مهم ملی و دینی در صف مقدم ایستاده و صف خود را از آرمان‌های انقلاب و ولایت جدا نخواهند کرد.

وی افزود: ملت ما به فرموده سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملت امام حسین(ع) است و همیشه آماده فداکاری و ایثار در راه اسلام و انقلاب هستند؛ تقدیم ۵۴ شهید والامقام از سنگر تولید هفت‌تپه در دوران دفاع مقدس گواه این موضوع است.

حجت الاسلام مجید ستاوی به نمایندگی از حوزه مقاومت بسیج منطقه هفت‌تپه طی سخنانی ضمن تقدیر از این حرکت فرهنگی و معنوی مدیرعامل و مجموعه بزرگ شرکت نیشکر هفت‌تپه، جنایات روز گذشته رخ داده در شهر کرمان و در جوار مرقد پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بشدت محکوم و سردار سلیمانی را بهترین الگو برای جوانان و ملت ما دانست.

گفتنی است در این مراسم، بیانیه محکومیت این جنایت که توسط مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به نمایندگی از خانواده بزرگ نیشکر هفت‌تپه روز گذشته صادر شده بود، قرائت شد.

در پایان این مراسم تجمع‌کنندگان دعای فرج حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) را باهم زمزمه و جهت تعجیل در فرج مهدی فاطمه(س) دعا نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار