افزایش ۵۲ درصدی مسمومیت با گاز CO۲ در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 دی 1402 | 11:07 ق.ظ
افزایش ۵۲ درصدی مسمومیت با گاز CO۲ در خوزستان رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از افزایش ۵۲ درصدی موارد مسمومیت با گاز CO۲ در استان خبر داد.

دکتر فرهنگ کره بندی به خبرنگار ما گفت: با سردشدن هوا و کاهش دما، استفاده از وسایل گرمایشی گازی امری ناگزیر است و باید نکات ایمنی را برای جلوگیری از بروز حوادث مربوط به استفاده از این وسایل مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه در ۸ ماهه امسال ۱۱۶ مورد مسمومیت با گاز CO۲ در خوزستان گزارش شده و خدمات اورژانس نیز انجام شده است، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۵۶ مورد بوده است، افزایش ۵۲ درصدی نشان می‌دهد.

دکتر کره بندی به ثبت ۲۱۴ هزار و ۹۰۴ مورد تماس تلفنی با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ خوزستان در این مدت اشاره کرد و ادامه داد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش ۱.۴ درصدی داشته است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تعداد مزاحمت‌های تلفنی برقرارشده در ۸ ماهه امسال را ۲۵ هزار و ۵۹۴ مورد عنوان و اضافه کرد: در این زمینه شاهد کاهش ۱.۲ درصدی هستیم و باتوجه به اینکه تماس‌های مزاحمتی باعث اتلاف وقت و اختلال در خدمت رسانی و پاسخگویی به بیماران واقعی می‌شود، امیدواریم با فرهنگسازی شاهد به صفر رسیدن این رقم باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار