هویت بخشی به قومیت‌ها در دستور کار رسانه ملی

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 دی 1402 | 08:41 ق.ظ
هویت بخشی به قومیت‌ها در دستور کار رسانه ملی مدیرکل صداوسیمای خوزستان: در دوره تحول سازمان صداوسیما ، هویت بخشی به قومیت‌ها در اولویت قرار دارد.

داریوش دبیقی در نشست با سران عشایر و بزرگان بختیاری با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در رسانه ملی معرفی عشایر استان خوزستان است گفت : از یک سال گذشته تا کنون با راه اندازی رادیو بختیاری از مسجدسلیمان توانستیم مخاطب‌های زیادی را بجز خوزستان در دیگر استان‌ها نیز جذب کنیم.

وی با بیان اینکه قوم لر همیشه در صحنه بود و هست و همیشه سربازان خوب این سرزمین بوده اند افزود : این برنامه ها با رویکرد معرفی سران بختیاری ، شهدا ، سرداران شهید ایل ، معرفی نخبگان ، آداب و رسوم به گویش لری و بختیاری در حال تولید و پخش هستند . 

مدیرکل صداوسیمای خوزستان گفت : همچنین در بخش تلویزیون هم با تهیه و پخش برنامه شوگار ، نخبگان بختیاری خوزستان معرفی می شوند. 

وی با اشاره به اینکه بافت عشایری ما بسیار صمیمی است و همه باهم در ارتباط هستند گفت : استقبال از برنامه شوگار بسیار زیاد بوده و ما به دنبال این هستیم برای قومیت‌های دیگر هم برنامه‌های راه اندازی کنیم .

دبیقی با اشاره به اینکه دوره ریاست جدید رسانه ملی ، دوره تحول در این سازمان است افزود : هویت بخشی به قومیت‌ها از مهمترین اقدامات تحولی است  و بر اساس جمعیت هر قوم برنامه سازی خواهد شد که ما در صداوسیمای خوزستان در این زمینه درحال کار هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار