زلزله ۳.۱ شیراز را لرزاند/ثبت زلزله ۴ در آغاجاری استان خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 14 بهمن 1402 | 09:58 ق.ظ
زلزله ۳.۱ شیراز را لرزاند/ثبت زلزله ۴ در آغاجاری استان خوزستان در هفته گذشته شیراز استان فارس با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ لرزید ضمن آنکه آغاجاری استان خوزستان با زلزله‌ای به بزرگای ۴ و جندق استان اصفهان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ لرزیدند. در هفته گذشته شیراز استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ لرزید ضمن آنکه در نهبندان استان خراسان جنوبی زلزله ۳.۱ و اردکان […]

در هفته گذشته شیراز استان فارس با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ لرزید ضمن آنکه آغاجاری استان خوزستان با زلزله‌ای به بزرگای ۴ و جندق استان اصفهان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ لرزیدند.

در هفته گذشته شیراز استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ لرزید ضمن آنکه در نهبندان استان خراسان جنوبی زلزله ۳.۱ و اردکان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ به ثبت رسید. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است: 

شنبه ۷ بهمن

نهبندان استان خراسان جنوبی با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق هشت کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۶ کیلومتری نهبندان و ۲۵ کیلومتری شوسف استان خراسان جنوبی و ۹۳ کیلومتری سفیدابه استان سیستان و بلوچستان به ثبت رسید.

در فراشبند استان فارس زلزله ۲.۷ رخ داد.

شول آباد استان لرستان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۷ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۹ کیلومتری شول آباد و ۳۲ کیلومتری سپیددشت استان لرستان و ۵۴ کیلومتری سالند استان خوزستان بوده است.

یکشنبه ۸ بهمن

در گمیش تپه استان گلستان زلزله ۲.۷ رخ داد.

دوشنبه ۹ بهمن

در ارزوئیه استان کرمان زلزله ۲.۶ و تازه آباد استان کرمانشاه زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

جندق استان اصفهان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق هفت کیلومتری لرزید و رومرکز آن در ۸۸ کیلومتری جندق استان اصفهان و ۱۰۸ کیلومتری سرخه و ۱۱۵ کیلومتری سمنان استان سمنان گزارش شد. زلزله ۲.۹ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

آغاجاری استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای چهار در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در سه کیلومتری آغاجاری، ۱۵ کیلومتری امیدیه و ۱۸ کیلومتری جایزان استان خوزستان به ثبت رسید.

سه شنبه ۱۰ بهمن

در هشتپر استان گیلان زلزله ۲.۶، اندوهجرد استان کرمان زلزله ۲.۶، پل سفید استان مازندران زلزله ۲.۹، بالاده استان فارس زلزله ۲.۶ رخ داد.

چهارشنبه ۱۱ بهمن

اسلامیه استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۰ کیلومتری اسلامیه و ۲۵ کیلومتری فردوس استان خراسان جنوبی و ۲۲ کیلومتری کاخک استان خراسان رضوی بوده است.

در مجن استان سمنان زلزله ۲.۶، چلمردی استان مازندران زلزله ۲.۵، گزیک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۹ و رامیان استان گلستان زلزله ۲.۷ رخ داد.

شیراز با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق پنج کیلومتری لرزید و کانون آن در هفت کیلومتری شیراز، ۳۰ کیلومتری زرقان و ۳۷ کیلومتری داریان استان فارس بوده است.

در بندرخمیر استان هرمزگان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای سه در عمق هشت کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۱۵ کیلومتری بندرخمیر، ۳۱ کیلومتری لافت و ۶۱ کیلومتری کنگ استان هرمزگان بوده است.

اردکان استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق هفت کیلومتری لرزید و رومرکز آن در ۹ کیلومتری اردکان، ۲۹ کیلومتری کامفیروز و ۳۵ کیلومتری مصیری این استان به ثبت رسید.

پنجشنبه ۱۲ بهمن

دو زلزله به بزرگای ۲.۷ و ۲.۸ در افغانستان به ثبت رسید.

جمعه ۱۳ بهمن

در جهرم استان فارس زلزله ۲.۸ رخ داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار