اصناف همواره در تمامی مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1402 | 11:27 ق.ظ
اصناف همواره در تمامی مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند رییس اتاق اصناف اهواز گفت: خانواده اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی همواره حامی انقلاب و نظام بوده و در تمامی مقاطع سرنوشت ساز و حساس انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند. مراد بدری اظهار کرد: خانواده اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی همواره حامی انقلاب و نظام بوده و در تمامی مقاطع سرنوشت‌ساز و حساس انقلاب اسلامی پیشقدم […]

رییس اتاق اصناف اهواز گفت: خانواده اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی همواره حامی انقلاب و نظام بوده و در تمامی مقاطع سرنوشت ساز و حساس انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند.

مراد بدری اظهار کرد: خانواده اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی همواره حامی انقلاب و نظام بوده و در تمامی مقاطع سرنوشت‌ساز و حساس انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند. با این حال ضروری است اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر استان، با افزایش مهارت‌های مشارکتی و اثربخشی سیاسی و ایجاد فضای اعتمادسازی تشکل‌های صنفی را برای حضور پررنگ در انتخابات پیش رو ترغیب کنند.

وی افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند تک تک آحاد مردم خودشان را موظف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می کنند، دیگران را نیز به شرکت در انتخابات تشویق و دعوت کنند و این مصداق تواصی به حق است که قرآن کریم می فرماید: و تواصوا بالحق.

بدری ادامه داد: همکاری و ایفای نقش اصناف و بازاریان در راستای افزایش مشارکت، ایجاد رقابت سالم و تلاش برای افزایش رضایت عمومی برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان مهم و موثر است. بنابراین اصناف و بازاریان به دلیل ارتباط مستقیم و موثر با مردم، نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمنان بر عهده داشته و می‌توانند با ارائه خدمات مناسب به مردم و همراهی با آنان، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

حضور پرشور در انتخابات سیلی محکمی بر چهره دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری اصناف و بازاریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: یکی از اهداف دائمی دشمنان نظام از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا به امروز این بوده است که یک دو قطبی خطرناکی را میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورند. دقیقاً عکس موضوعی که جمهوری اسلامی بر اساس آن بنا نهاده شده است و آمیختگی کامل نظام با مردم یکی از بزرگترین مصادیق این انتخابات است. بنابراین مردم شریف ایران با حضوری پرشور در ۱۱ اسفند امسال ان شاءالله یک بار دیگر سیلی محکمی بر چهره دشمنان این ملت و نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

نایب‌ رییس اتاق اصناف ایران با تاکید بر حضور پرشور و ایجاد حماسه‌ای دیگر توسط اصناف و بازاریان در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری اظهار کرد: تشکل‌ها، سازمان‌ها و اتحادیه‌های صنفی نسبت به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت موضوع انتخابات در سطح بازار و اماکن تجاری و همچنین برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با موضوعات اثربخشی سیاسی حضور مردم در انتخابات، استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و استفاده از هشتک‌هایی نظیر «همه می‌آییم»، «تجلی-حضور» و… اقدام کنند.

وی عنوان کرد: همچنین اصناف با تزیین بازار و اماکن تجاری با استفاده از پرچم و ریسه‌های رنگی درب ورودی مغازه‌ها تا روز برگزاری انتخابات، تهیه و تولید تراکت و پوستر با جملات تشویقی و حماسی حضور همچون «خیز دوباره و … روز مانده تا خلق حماسه‌ای دیگر، انتخابات راه حل مشکلات، من رای می‌دهم تا در سرنوشت کشورم سهیم باشم، همه برای ایران در تدارک تکرار حماسه‌ای بزرگ و … » برای مشارکت حداکثری و همگرایی صنوف در این امر مهم نقش آفرینی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار