نخستین رویداد استارتاپی مرکز شهدای صنعت آب و برق برگزار می شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1402 | 09:30 ق.ظ
نخستین رویداد استارتاپی مرکز شهدای صنعت آب و برق برگزار می شود مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان از برگزاری نخستین رویداد استارتاپی مرکز شهدای صنعت آب و برق خوزستان به همت این مجتمع آموزشی خبر داد.

مهدی هودگر با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین رویداد استارتاپی با دو عنوان مدیریت منابع کیفی آب و ژنراتور ها و موتور ها در صنعت آب برق برگزار می شود.

وی در خصوص رویداد استارتاپی مدیریت کیفی منابع آب تصریح کرد: این رویداد با محورهای حفاظت کیفی منابع آبهای سطحی و زیرزمینی، مدیریت جمع آوری پساب ها و روان آب ها و فناوری های نوین در تصفیه آب با اهدای جوایز و لوح تقدیر به ایده های برتر، در ۸ اسفند سال جاری برگزار می شود.

هودگر در ادامه با اشاره به رویداد استارتاپی ژنراتورها و موتورها در صنعت برق خاطر نشان کرد: این رویداد در محور های خنک کارى و انتقال حرارت، سوخت های جایگزین و پیشرفته و راهکارهای بهبود راندمان در موتورهای درون سوز همراه با اهدای جوایز و لوح تقدیر به ایده های برتر در ۹ اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد، ایده های خلاقانه که قابلیت اجرایی داشته باشند در جهت تقویت و گسترش کارآفرینی، ارائه می شوند، عنوان کرد: حمایت از ایده های جدید و رسیدن ایده به مرحله اجرا، کارآفرینی و تولید ثروت، از جمله اهداف مهم برگزاری این «رویدادهای استارتاپی» است.

هودگر تاکید کرد: این رویداد، فرصتی است برای شناسایی جوانان و دانشجویان خلاق و همچنین همکاران ایده پرداز درصنعت آب و برق تا ایده های نو و کاربردی خود را مطرح کرده و مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای رویداد، مراجعه کرده و حداکثر تا ۳۰ بهمن ایده های خود را به لینک زیر ارسال کنند.

www.kwphc.ir/startup

هودگر افزود: رویدادهای مذکور با سلسله کارگاه های آموزشی در بازه زمانی ۵ تا ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع و مسابقه نهایی ۸ و ۹ اسفند و درنهایت اختتامیه این رویداد روز ۱۳ اسفند با تقدیر از ایده برتر و اهدای جوایز نفیس به پایان خواهد رسید؛ برگزیدگان در اولویت حمایت قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: لینک برگزاری رویداد به نشانی

https://elearning.kwphc.ir است و نشانی دفتر ثبت نام در اهواز اتوبان گلستان بین خیابان کاشان و همدان مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان دفتر پژوهش و فناوری به شماره تماس ۳۳۳۴۳۱۲۳-۰۶۱ آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار