🔴همه آمدند

✅تبلور رنگین کمان اقوام در آیین افتتاح ستاد مرکزی سیدشکرخدا موسوی

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: جمعه 4 اسفند 1402 | 14:13 ب.ظ
✅تبلور رنگین کمان اقوام در آیین افتتاح ستاد مرکزی سیدشکرخدا موسوی 🖊️سمیه غافلی پایگاه خبری تحلیلی راه بهارستان موج حمایت و تبلور رنگین کمان اقوام حوزه انتخابیه اهواز،باوی،کارون و حمیدیه باشعار های« شکرخدا حمایتت میکنیم» «یک قدم‌تا پیروزی شکر خدا» «شکر خدا مرد خدا »در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی سید شکر خدا موسوی کاندیدای این حوزه در مجلس شورای اسلامی؛ طنین انداز شد. ‌آری همه آمدند. […]

🖊️سمیه غافلی پایگاه خبری تحلیلی راه بهارستان موج حمایت و تبلور رنگین کمان اقوام حوزه انتخابیه اهواز،باوی،کارون و حمیدیه باشعار های« شکرخدا حمایتت میکنیم» «یک قدم‌تا پیروزی شکر خدا» «شکر خدا مرد خدا »در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی سید شکر خدا موسوی کاندیدای این حوزه در مجلس شورای اسلامی؛ طنین انداز شد.

‌آری همه آمدند.
حضور جمع کثیری از شهروندان که خود نشان از اتحاد همرنگی و همدلی و برادری بین اقوام را در ستاد سید شکر خدا موسوی به نمایش گذاشته بودند و با آمدنشان؛ حمایت های خود را باشعار های محلی و یزله اعلام نمودند.

در این آیین مردم با غیرت و شریف؛ ضمن حضوری سرشار از شور و شعف و امید به تغییر و سازندگی؛ حمایت های خود را در قالب سخنرانی اشعار محلی با گویش های قومی ، مدیحه سرایی و‌ تشویق از سید شکر خدا موسوی کاندیدای منتخب خوب؛ باعث دلگرمی این کاندیدا برای تشدید تلاش خود جهت راهیابی به بهارستان شدند.

حضور طیف های سیاسی و‌جناحی و لایه های مختلف مردمی، خانوادههای که برای بیعت و حمایت از این کاندیدای مجلس همراه با کودکان خود حضوری سرشار از غیرت و معرفت داشتند.

همراهی جمع کثیری از بانوان فرهیخته در تمامی صنوف در این ایین نیز قابل توجه بوده و این نشان از امیدواریشان جهت شایسته گزینی و‌ توجه به انان با ورود سید شکر خدا موسوی به دوزادهمین مجلس شورای اسلامی می باشد.

بر این اساس؛ سید شکر خدا موسوی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از سخنرانی چند تن از حضار و نخبگان در جمع مردم شریف حوزه انتخابیه اهواز ،باوری،حمیدیه و کارون ضمن قدردانی از حضور پرشور و پرشعف شهروندان تاکید کرد : من فرزند نخل و بلوطم. من همسایه آب و خورشید. من ادامه رنج ها و عصاره دردهای مردم این خاک تپیده ام .من آمده ام تا همه باهم سرنوشت این دیار را از نو بنویسیم.

وی با بیان اینکه؛ آمده ام تا درکنارهم آینده ای تازه برای فرزندان این دیار بسازیم افزود: ما از دیروزیم که مشق فردا میکنیم.
دیگر نخواهیم گذاشت محرومیت و تبعیض، فساد فقر و تنگناهای معیشتی سرنوشت محتوم مردم خوزستان باشد.

وی تاکیید کرد :صدای بلند خوزستان در ایران باید طنین انداز باشد .

سید شکرخدا موسوی گفت: رنگ های قومیتی در خوزستان نه تهدید، بلکه یک فرصت بزرگ می باشد.
لحجه،زبان،سلیقه و فرهنگ های محلی از زیبایی های خوزستان سرافراز است.

وی ضمن تاکید بر اینکه علایق سیاسی و سلایق جناحی برای ما مساله نیست گفت :خوزستان را با تمام عیب ظرفیت های مختلف ساخته خواهد شد .

وی ضمن تاکید بر پایان فرصت سوزی چنددهه اخیر تاکنون گفت : اهواز باید زیبا ترین شهر ایران شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای خدمت به مردم با به کارگیری تمام ظرفیت ها لحظه ای غفلت نخواهیم کرد.
سید شکرخدا موسوی با اشاره به شعار من آمده ام برای اهواز آینده ای تازه بسازم افزود: اهوازی که هیچکس درآن احساس تبعیض شهروند درجه دو و سه بودن نکند .
وی افزود: باید غبار محرومیت از چهره ویس،شیبان،ملاثانی،قلعه چنعان ،کوت عبدالله،عین دو ،سیاحی،نادری ،کوی علوی و… زدوده شود.
و شرکت های بزرگ نفتی و فولادی را وادار به عمل درخصوص مسئولیت های اجتماعیشان کنیم.

وی تاکید کرد ۱۲ اسفند روز شکست نفاق ،توهم و درویی خواهد بود ، من دیروز با دشمن بعثی که قصد تصاحب خاک این مرزو و بوم را داشت جنگیدم و امروز میخواهم با غول محرومیت، اژدهای فساد و مافیای سوء مدیریت مدیران و ناکارآمدی ها بجنگم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار