کشف مشک ماری حاوی ۲۰ هزار لیتر گازوییل در سواحل آبادان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1402 | 11:46 ق.ظ
کشف مشک ماری حاوی ۲۰ هزار لیتر گازوییل در سواحل آبادان فرمانده مرزبانی استان از کشف یک مشک برزنتی حاوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل آبراه اروند خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز روز چهارشنبه اظهار کرد: روز گذشته و در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد سوختی و پس از کسب خبری در خصوص فعالیت قاچاقچیان سوخت بوسیله مشک‌های برزنتی در سواحل آبراه اروند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزبانان در شرایط نامساعد جوی به محل مورد نظر اعزام و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی یک کیسه برزنتی حاوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که به صورت شناور با جریان رودخانه به سمت دریا در حال حرکت بوده را کشف کردند.

سردار پاکباز در پایان اذعان داشت: با هوشیاری مرزبانان و همکاری مطلوب مرزنشینان از خروج این سرمایه ملی جلوگیری به عمل آمد؛ محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

اروندرود رودی پهناور در مرز ایران و عراق است، که از پیوستن رودهای دجله، فرات و سپس کارون پدید آمده‌ است و سپس به خلیج‌فارس می‌ریزد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار