استاندار خوزستان: حضور مردم پای صندوق‌های رای بهتر از دوره‌های قبلی بود

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1402 | 08:51 ق.ظ
استاندار خوزستان: حضور مردم پای صندوق‌های رای بهتر از دوره‌های قبلی بود استاندار استان خوزستان گفت: الحمدالله با برنامه‌ریزی‌های خوب فراجا و سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی آرامش بسیار خوب و مطلوبی بر سر صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است. علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز جمعه، ۱۱ اسفندماه در حاشیه بازدید از قرارگاه فضای مجازی فراجا، گفت: الحمدالله از آغاز انتخابات تاکنون شاهد حضور پرشور […]

استاندار استان خوزستان گفت: الحمدالله با برنامه‌ریزی‌های خوب فراجا و سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی آرامش بسیار خوب و مطلوبی بر سر صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز جمعه، ۱۱ اسفندماه در حاشیه بازدید از قرارگاه فضای مجازی فراجا، گفت: الحمدالله از آغاز انتخابات تاکنون شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و تاکنون رقم بسیار خوبی نسبت به سال‌های گذشته مردم پای صندوق‌های اخذ رای آمدند.

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی که در برخی مناطق وجود داشت الحمدالله با برنامه‌ریزی‌های خوب فراجا و سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی آرامش بسیار خوب و مطلوبی بر سر صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است.

استاندار استان خوزستان با اشاره به اینکه ما عالی‌ترین مردم دنیا را داریم اظهار داشت: مردم استان خوزستان که صاحب ۸ سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی هستند همیشه حضوری گسترده و پر شوری در انتخابات را داشتند.

وی بیان داشت: حضور قدرتمند فراجا و یگان ویژه و برنامه‌ریزی دقیق آن‌ها باعث پیشگیری از هرگونه بی‌نظمی در انتخابات شده است.

حسینی محراب اظهار داشت: از سردار میرفیضی و کلیه فرماندهان و معاونین و کارکنان انتظامی استان خوزستان که در این مدت پای کار بودند و امنیت خوب و مطلوبی را در انتخابات ۱۴۰۲ به ارمغان آوردند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار