برگزاری آئین روز درختکاری در نفت و گاز مارون مهندس دانشی: توسعه باغستان ها در مناطق همجوار تاسیسات شتاب یابد

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 اسفند 1402 | 11:02 ق.ظ
برگزاری آئین روز درختکاری در نفت و گاز مارون مهندس دانشی: توسعه باغستان ها در مناطق همجوار تاسیسات شتاب یابد آئین روز درختکاری و کاشت نهال در شرکت بهره داری نفت و گاز مارون، سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، توسعه باغستان ها و نخلستان ها با رعایت سایر الزامات در مناطق همجوار تاسیسات فرآیندی را امری واجب در راستای صیانت […]

آئین روز درختکاری و کاشت نهال در شرکت بهره داری نفت و گاز مارون، سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، توسعه باغستان ها و نخلستان ها با رعایت سایر الزامات در مناطق همجوار تاسیسات فرآیندی را امری واجب در راستای صیانت از محیط زیست برشمرد و گفت: هرآنچه تا امروز به انجام رسیده بسیار ارزشمند بوده، اما با توجه به گستره جغرافیایی شرکت، این مهم باید شتاب فزاینده ای یابد.

مهندس علیرضا دانشی افزود: رسالت ما تولید و  تلاش در راستای پایداری آن می باشد اما مسئولیت اجتماعی ما در قبال مردم و سرزمین نیز اولویتی انکارناپذیر است که در سراسر پهنه صنعت نفت تسری پیداکرده، بنابراین باید به صورت جدی حفظ پوشش درختی و توسعه آن را به عنوان یک وظیفه شرعی و حرفه ای دنبال کنیم.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن تبریک روز درختکاری، عملکرد این شرکت را در عرصه کشت و نگهداشت فضای سبز ستاد، تاسیسات و مناطق پیرامونی “قابل قبول” توصیف کرد و با شاره به اینکه طرح توسعه باغستان ها در مناطق همجوار تاسیسات آغاز شده و با قدرت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: محیط زیست پاک، سبز و عاری از آلاینده، حق یکایک مردم شریف منطقه است و از هیچ تلاشی در تامین این حق فروگذار نخواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار