آخرین نشست گزارش پیشرفت تولید در سال ۱۴۰۲

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 اسفند 1402 | 11:46 ق.ظ
آخرین نشست گزارش پیشرفت تولید در سال ۱۴۰۲ شانزدهمین و آخرین نشست گزارش پیشرفت تولید نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

شانزدهمین نشست گزارش پیشرفت تولید نفت و گاز در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و به همت اداره مهندسی نفت، روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران ارشد ستاد مناطق نفت خیز برگزار شد.

 

مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نشست، اصلاح دستورالعمل‌های جاری، اخذ مجوزهای ویژه مناطق و دریافت ۱۷۰ مصوبه اجرایی از شرکت ملی و وزارت نفت را از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال جاری دانست و کسب این مهم را نشان‌دهنده عزم جدی و همه‌جانبه مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواند.

 

وی با اشاره به نوسازی و ترمیم ناوگان ترابری “سبک و سنگین” و تأمین خودروهای عملیات بحران، عنوان داشت: در مدیریت تدارکات و امور کالا خریدهای خوبی صورت گرفته که نیازهای کالایی و انباری مناطق را نیز برای سال های آتی مرتفع می سازد.

 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ضرورت ایجاد شرایطی جهت تسهیل درمان و تأمین سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان تأکید کرد و افزود: ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای تأمین سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان از ضروریات است، همچنین بازسازی اماکن صنعت نفت از جمله مناطق مسکونی، باشگاه‌ها و استخرها در دستورکار قرار گرفت و به خوبی انجام شد.

 

مهندس دانشی به اقدامات فنی صورت گرفته در مناطق نفت خیز جنوب اشاره داشت و ادامه داد: ساخت توربین‌ها و کمپرسورها، اسکیل‌های نمک‌زدایی، افزایش دکل‌ ها و کویل‌ها که در سال های گذشته نسبت به تامین آن ها کم کاری شده بود، در دوره فعلی افزایش چشمگیری داشت.

 

وی افزود: اسناد عقب افتاده مالی در مناطق نفت خیز جنوب پس از سال‌های متمادی به صفر رسیده است، همچنین تمامی مطالبات مالیاتی و شهرداری پرداخت گردیده است. پروژه ها با ارقام جدید تعدیل گردیده و پیمانکاران در حال انجام پروژه ها هستند.

 

جاری شدن آئین نامه معاملاتی مناطق نفتخیز پس از دو دهه

 

مهندس دانشی از دو برابر شدن بودجه جاری در سال ۱۴۰۳ خبرداد و تصریح کرد: آئین‌نامه معاملاتی مناطق نفت خیز جنوب، پس از گذشت حدود دو دهه مجددأ جاری شده است.

 

ایشان به اجرای طرح‌های پژوهشی فناورانه و نگاه ویژه به محصولات تولید بار اول در مناطق نفت خیز جنوب اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح ۷۲ طرح و بهره‌برداری از ۱۰۲ پروژه را می‌توان گامی ارزشمند از سوی مناطق نفت خیز جنوب در راستای افزایش تولید دانست.

 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، خروج این شرکت از انزوا و آشتی دوباره با محیط پیرامونی را دستاوردی ویژه در سال ۱۴۰۲ دانست و خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات مردمی صورت گرفته، مصوبه بازسازی کارگاه‌های مرکزی اهواز و امیدیه که از آرزوهای دیرینه شرکت بوده اخذ گردیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار