تامین و توزیع بیش از ۵ میلیون واحد مکمل دارویی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 اسفند 1402 | 08:59 ق.ظ
تامین و توزیع بیش از ۵ میلیون واحد مکمل دارویی در خوزستان دکتر مهرداد شریفی گفت: مکمل‌های دارویی با هدف ارتقای سلامت کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان و مادران باردار، در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در دسترس گروه‌های هدف قرار دارند. وی با اشاره به تامین و توزیع بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مکمل مورد نیاز گروه‌های هدف در ۲ […]

دکتر مهرداد شریفی گفت: مکمل‌های دارویی با هدف ارتقای سلامت کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان و مادران باردار، در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در دسترس گروه‌های هدف قرار دارند.

وی با اشاره به تامین و توزیع بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مکمل مورد نیاز گروه‌های هدف در ۲ ماه پایانی امسال، افزود: مکمل‌های دارویی توزیع شده شامل؛   بیش از ۱۸۲ هزار قطره مولتی ویتامین، ۲۶۳ هزار قطره آهن، ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار کلسیم دی، ۶۰ هزار ویتامین آ و دی  و ۲ میلیون یدوفولیک  بود.

 

دکتر شریفی با بیان اینکه این مکمل‌ها به صورت متمرکز از معاونت بهداشت استان خوزستان در اختیار مراکز بهداشت شهرستان‌ها قرار گرفتند، ادامه داد: علاوه بر این، بیش از  ۶۵ میلیارد ریال مکمل توسط مراکز بهداشت شهرستان‌ها خریداری شده است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان می‌گوید: تامین مکمل‌های مورد نیاز گروه‌های هدف در طول امسال با برآورد منطقی و مدیریت بهینه منابع دارو-مکمل محقق شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار