آماده باش ۱۵۰ گروه عملیاتی شرکت برق خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اسفند 1402 | 10:49 ق.ظ
آماده باش ۱۵۰ گروه عملیاتی شرکت برق خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه ۱۵۰ اکیپ عملیاتی این شرکت در سراسر استان به صورت آماده باش هستند گفت: گروه های عملیاتی توزیع برق سراسر استان پیرو هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارندگی های شدید و احتمال وقوع سیلاب در آماده باش کامل هستند.

علی خدری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر حجم بارش‌ها از امروز تا چهارشنبه یکم فروردین اظهار کرد: به مدیران برق شهرستان‌ها، ابلاغ اعلام آمادگی برای رفع ناپایداری‌های احتمالی به همراه امکانات لازم و مورد نیاز صادر شده است.

وی افزود: ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات بالابر، خودروهای سنگین و عملیاتی و همچنین ۸۰۰ نفر از گروه های ویژه این شرکت جهت رفع مشکلات احتمالی در سراسر استان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه شهروندان و مسافران در هنگام بارندگی و آبگرفتگی معابر به پست‌های زمینی و هوایی برق نزدیک نشوند خاطر نشان کرد: مسافران و شهروندان از سیم‌های آویزان برق دور شوند و این موارد را به اتفاقات برق محل خود اطلاع رسانی کنند.

خدری با بیان این که گروه‌های عملیات با اعلام فراخوان به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند اظهار کرد: مرخصی‌ها در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تا پایداری جو و عادی شدن شرایط لغو شده و نیز مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تمام تلاش خود را برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار در ایام پیش رو خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در تمامی نقاط دور و نزدیک استان و در محل های مشخص،انواع مختلف تجهیزات و اجناس مورد نیاز شبکه مانند ترانس و یراق آلات شبکه، کابل خودنگهدار تدارک دیده‌شده و برای هر شهرستان نیز ۲ گروه عملیاتی از بخش خصوصی در نظر گرفته شده تا در صورت آسیب سیلاب و بارندگی به شبکه ی برق، بلافاصله اقدامات لازم برای پایدارسازی انجام شود.

بر اساس این گزارش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار