آمادگی شهر اهواز برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ نورپردازی سه پل کارون

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اسفند 1402 | 09:34 ق.ظ
آمادگی شهر اهواز برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ نورپردازی سه پل کارون عضو شورای شهر اهواز با اشاره به گل‌کاری و نورپردازی‌های انجام‌شده، از آمادگی شهر برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد. حجت‌الله زارع‌زاده، با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز  اظهار کرد: یکی از اقداماتی که باید استقبال از نوروز انجام می‌شد، نورپردازی شهر بود که به صورت شایسته انجام شده است. […]

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به گل‌کاری و نورپردازی‌های انجام‌شده، از آمادگی شهر برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد.

حجت‌الله زارع‌زاده، با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز  اظهار کرد: یکی از اقداماتی که باید استقبال از نوروز انجام می‌شد، نورپردازی شهر بود که به صورت شایسته انجام شده است.

وی افزود: در راستای تکمیل پروژه‌های نورپردازی اهواز امسال نورپردازی پل چهارم، پل پنجم و پل سوم انجام شده و اکنون همه پل‌ها نورپردازی شده‌اند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: همچنین نورپردازی میدان راه آهن (هجرت)، ایجاد تونل نور در این میدان، تعویض کف‌پوش‌ها و … انجام شده است. المان‌های ترکیبی نوروز و ماه رمضان نیز در سطح شهر در حال نصب هستند. نورپردازی سیلوی اهواز نیز بعد از چند سال انجام شده است.

وی با بیان اینکه گل‌کاری و زیباسازی میادین شهر به خوبی انجام شده است، عنوان کرد: آبنماهای سطح شهر نیز اورهال شده و در هر منطقه هفت تا هشت آبنمای اصلی اورهال و فعال شده‌اند.

زارع‌زاده گفت: همچنین تعمیر سرویس بهداشتی‌های سطح شهر اهواز در حال انجام است و همه سرویس‌ها فعال خواهند شد.

وی با اشاره به تامین روشنایی و رفع مشکل برخی نقاط خاموش پارک‌ها بیان کرد: اهواز کاملا آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است و دو نقطه برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم انجام نظافت شهر با جدیت بیشتر و تامین قابل توجه مخازن جدید زباله گفت: بارندگی اخیر موجب شد شهر آشفته به نظر برسد و نباید این موضوع را به حساب انجام نشدن کار پاکسازی بگذاریم بلکه بارندگی شدید اخیر بر کارهای انجام شده و نشاط شهر اثر منفی گذاشته است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم در پاکیزگی شهر بیان کرد: از همه همشهریان می‌خواهیم در حفظ و پاکیزگی شهر مشارکت کنند. درست است شهرداری وظیفه جمع‌آوری زباله و رفت و روب را دارد اما اگر شهروندان در کنار پاکبانان و خدمتگزارانشان در شهرداری احساس مسئولیت نداشته باشند، بعید است شاهد شهر پاکیزه و در خور شأن‌مان باشیم.

زارع‌زاده گفت: رها نکردن زباله در خیابان، همراه داشتن کیسه زباله در پارک‌ها برای جمع‌آوری زباله و تخلیه زباله در مخزن زباله، نریختن نخاله‌ها و وسایل دورریز در زمان خانه‌تکانی جلوی در منزل برخی از کارهایی هستند که موجب می‌شوند شهر پاکیزه‌تر و زیباتری داشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار