استفاده یک سوم جامعه هدف از طرح فجرانه در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اسفند 1402 | 09:36 ق.ظ
استفاده یک سوم جامعه هدف از طرح فجرانه در خوزستان تاکنون یک سوم جامعه هدف در خوزستان از مرحله دوم طرح فجرانه استفاده کرده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان شامگاه یک شنبه (۲۷ اسفند) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در اجرای طرح فجرانه افراد مشمول می‌توانند با یارانه تشویقی  ۲۲۰ هزار تومان ۱۱ قلم که در سبد کالا‌هایی است را خریداری کنند.

مجتبی ظفری پور افزود:در طرح فجرانه افراد  باید معادل ۵۳۰ هزار تومان کالا    خریداری کنند  تا یارانه ۲۲۰ هزار تومان فعال شود.

وی ادامه داد:  برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن شروع شده است، بیان کرد: در مرحله نخست این طرح ۹۳ درصد جامعه هدف در استان از یارانه فجرانه خود استفاده کرده اند.

ظفری پور اظهار داشت: از ۱۷ اسفند ماه نیز مرحله دوم طرح فجرانه شروع شده است که تاکنون یک سوم جامعه هدف از این یارانه استفاده کرده اند.

وی گفت: حدود ۱۰ هزار فروشگاه در سطح استان خوزستان به طرح فجرانه متصل شده اند و شهروندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین که پایان مرحله دوم است نسبت به استفاده از این یارانه اقدام نمایند.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: مرحله سوم این طرح نیز از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳  شروع و تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ظفری پور بیان کرد: اعتبار طرح فجرانه در هر مرحله قابل انتقال به ماه دیگر نمی‌باشد و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند و سوالات خود را با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ درمیان بگذارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار